PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop › Re: Wypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop
  • Data: 2007-01-06 18:48:59
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "majster" <m...@n...ru> napisał w wiadomości
    news:enoqmq$7h9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > spokojnie pracować do końca stycznia. Czy jeśli jej nie wypowiem i
    > dopracuję do końca obecnej umowy (nie pójdę na urlop) to pracodawca
    > będzie musiał mi zapłacić ekwiwalent za niewykorzystany urlop?

    Tak, gdyż wtedy rozwiąże się stosunek pracy. Nie ma znaczenia w jakim
    trybie - czy w związku z końcem umowy, jej wypowiedzeniem, porozumieniem
    stron, dyscyplinarką.

    btw. lepiej nie wypowiadaj jej. Bo jak to zrobisz to możesz mieć
    problemy z zasiłkiem dla bezrobotnych (jeżeli w ciagu następnych 6 mies.
    chciałbyś się zarejestrować jako bezrobotny).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --