PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie na urlopie a prawo niemieckie

  • 1. Data: 2002-05-14 07:52:09
    Temat: Re: Wypowiedzenie na urlopie a prawo niemieckie
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Jest dopuszczalne,
    musza byc zachowane tylko
    okreslone terminy.

    Pozdrowienia
    Thomas

    ?? dotyczy GC??

    abqg12$enq$00$...@n...t-online.com...

  • 3. Data: 2002-05-14 08:13:02
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> schrieb im Newsbeitrag
    > Jest dopuszczalne,
    > musza byc zachowane tylko
    > okreslone terminy.
    >
    > Pozdrowienia
    > Thomas
    >
    > ?? dotyczy GC??

    no wlasnie o te terminy mi chodzi, dali to 30 kwietnia
    mimo ze od 29.IV do 6.V byl urlop. Pytanie czy termin
    wypowiedzenia (jest zawsze z koncem pierwszego miesiaca
    kwartalu) zostal dochowany?

    PS. Tak, chodzi o GC, zrobili tak ze wszystkimi ludzmi w firmie na
    kontraktach GC.

  • 4. Data: 2002-05-14 12:41:41
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> napisal:

    > Jest dopuszczalne,
    > musza byc zachowane tylko
    > okreslone terminy.
    >
    > Pozdrowienia
    > Thomas
    >
    > ?? dotyczy GC??

    Thomas
    a masz moze jakis namiary w necie na prawo pracy niemieckie??

    --
    Pozdrowka /Ż\ŻŻ/
    |<illservice | -/-
    \__/__

  • 5. Data: 2002-05-15 08:05:09
    Od: <z...@p...onet.pl>

    www.rechtliches.de

    Lech Zawistowski; z...@t...pl

  • 6. Data: 2002-05-16 20:36:02
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > kwartalu) zostal dochowany?
    >
    > PS. Tak, chodzi o GC, zrobili tak ze wszystkimi ludzmi w firmie na

    A to chamstwo i juz. Firma sie zamyka czy co?
    Powariowali
    Mieliscie kontrakty czasowe czy bezterminowe?
    Chcesz pogadac na priv, czy jestes w-qrwiony chwilowo i nie masz ochoty

    Pozdr.
    Beny

  • 7. Data: 2002-05-17 09:18:35
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    Niestety nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie.
    Chialem tylko powiedziec ze mam nadzieje ze znajdziesz szybko nowe zajecie.
    Uswiadomilem sobie ze kazdego z nas moze czekac to samo, w moim przypadku
    byloby to naprawde niemile.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.

  • 8. Data: 2002-05-17 15:25:06
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Dzieki ze mnie wyreczyles,
    ostatnio mialem za duzo roboty...

    Jestes w niemczech??

    Posdrofka
    Thomas
    Hamburg

    1...@n...onet.pl...

  • 9. Data: 2002-05-17 15:27:24
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Niestety, takie jest zycie.

    Naprawde jest naiwne wierzyc i ufac wszystkim.
    Sztuka polega na tym zeby byc w miare
    przygotowany na rozne przypadki
    a po pierwsze unikac sytuacji/firm/ludzi
    ktorzy moga zaszkodzic w realizacji
    swoich planow. Tylko jak.....

    Pozdrowienia
    Thomas