PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwer na Linuxie

  • 1. Data: 2003-02-27 22:32:20
    Temat: Serwer na Linuxie
    Od: Imperator <s...@w...pl>

    czy moglby mi ktos podac cene za postawienie serwera linuxowego. jego
    celem ma byc blokowanie portow, adresow internetowych itp. taki maly
    wewnetrzny firewall.
    umowa zlecenie. jestem zwyklym czlowiekiem "z ulicy" ktory wie jak to
    zrobic. miasto krakow jezeli to cos moze pomoc w okresleniu ceny za taka
    usluge.

  • 2. Data: 2003-02-28 06:05:46
    Temat: Re: Serwer na Linuxie
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "Imperator" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > umowa zlecenie. jestem zwyklym czlowiekiem "z ulicy" ktory wie jak to
    > zrobic. miasto krakow jezeli to cos moze pomoc w okresleniu ceny za taka

    500

  • 3. Data: 2003-02-28 08:55:25
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 500

    netto oczywiscie,
    w Twoim przypadku "do reki",
    + podatki.

  • 4. Data: 2003-02-28 20:28:08
    Od: kingram <k...@N...net>

    Krzysztof Gil wrote:

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > netto oczywiscie,
    > w Twoim przypadku "do reki",
    > + podatki.

    K... mac
    Przepraszam za przeklenstwo, ale niektorym (potencjalnym pracodawcom w
    polsce przynajmniej) to sie w "dupach od tego dobrobytu
    poprzewracalo..."

    Co chcesz zaoferowac - inwigilacuje pracownikow poprzez postawienie
    wewnetrznej bramki na linuchu?
    Po pierwsze - ze godzi to w wolnosc osobista pracownikow, po drugie ze
    500 zl (bo chyba ta walute mamy na mysli?) za wewnetrzny firewall to
    smieszne...
    Przynajmniej z mojego, Monachijskiego punktu widzenia...
    Wniosek?
    Rynek pracy w Polsce - NAPRAWDE osiagnal DNO...
    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 5. Data: 2003-03-01 00:48:33
    Od: "newbie" <d...@p...com>

> [...]
    > umowa zlecenie. jestem zwyklym czlowiekiem "z ulicy" ktory wie jak to
    > zrobic. miasto krakow jezeli to cos moze pomoc w okresleniu ceny za taka

    Cena takiej uslugi w Wawie waha sie miedzy 900 a 1500 PLN netto.
    Ponizej tego bym nie schodzil zeby nie wyjsc w oczach klienta na amatora.

  • 6. Data: 2003-03-02 10:43:16
    Od: "Grochu" <g...@g...nospam.pl>

> [...]
    > Po pierwsze - ze godzi to w wolnosc osobista pracownikow, po drugie ze
    > 500 zl (bo chyba ta walute mamy na mysli?) za wewnetrzny firewall to

    o co Tobie chodzi? serwer linuksowy jest dla ciebie równoznaczny z
    inwigilacją? i czemu 500 zł jest śmieszne?
    to za mało czy za dużo? bo jak na jeden/dwa dni pracy to wydaje mi się
    całkiem nieźle

    pozdro
    gro

  • 7. Data: 2003-03-02 15:19:32
    Od: "newbie" <d...@p...com>

    Użytkownik "Grochu" <g...@g...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > o co Tobie chodzi? serwer linuksowy jest dla ciebie równoznaczny z
    > inwigilacją? i czemu 500 zł jest śmieszne?
    > to za mało czy za dużo? bo jak na jeden/dwa dni pracy to wydaje mi się
    > całkiem nieźle.

    Ja za to i max 3 dni ewentualnych konsultacji po robocie bralem 1500 - 2000
    + podatek i wszyscy byli zadowoleni ( jeszcze sie klient cieszyl ze tak
    tanio)
    Za samo zrobienie bramki 900 -1500 - wtedy konsultacje platne 80 pln /h .
    Powyzsze ceny to 40 - 50 % cen "firm specjalistycznych"
    Czas tu nie ma nic do rzeczy - liczy sie ze klient nic z tego co dla niego
    robisz nie rozumie :-)