1. Data: 2003-07-21 14:09:22
Temat:Solid Security - opinie
Od:"Lion" <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was tam pracował, ma jakieś doświadczenia z nimi?

Rafał

2. Data: 2003-07-21 19:59:18
Temat:Re: Solid Security - opinie
Od:"Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lion" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał(a) tak:
> Czy ktoś z Was tam pracował, ma jakieś doświadczenia z nimi?
>
> Rafał

ale o jakie stanowisko chodzi?

Jerzy

3. Data: 2003-07-21 20:03:58
Temat:Odp: Solid Security - opinie
Od:"Lion" <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Handlowiec

Użytkownik Jerzy (Dusk) <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfhgi9$ilr$...@n...onet.pl...

4. Data: 2003-07-21 23:22:23
Od:Doktor Burski <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

21 lip 2003 Lion na pl.praca.dyskusje po długich namowach zdecydował
się napisać z l...@w...poczta.onet.pl coś takiego:

A na jakie stanowisko chcesz tam startować?

--
Pozdrawiam.

Doktor Burski.

5. Data: 2003-07-22 06:12:51
Od:"LoN" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę lat temu pracował tam mój chłopak, z tego co pamietam... jezdził swoim
samochodem, miał okreslony teren na który zawsze ktoś niby przypadkiem
wchodził. Gdy coś sprzedał miał nawet ładną prowizję jak na tamte czasy i
potrzeby. Ale jakoś to wszystko było dziwnie podejzane, specyficzni ludzie
zwłaszcza w patrolach. Wygladali tak jakby mieli wrzdy pod pachami. Może
dlatego tak krótko tam pracował:)
M.

6. Data: 2003-07-22 08:21:01
Od:"blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lion"
> Czy ktoś z Was tam pracował, ma jakieś doświadczenia z nimi?

przeczytaj najpierw
http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=2058&zaz
nacz=solid%20security
*** blad ***

7. Data: 2003-07-22 14:07:16
Od:"Kate" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Praca zależna od wyników sprzedaży, ogólnie dość dobrze płatne, minus -
spóźniają sie z wynagrodzeniem.