PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motorola

  • 1. Data: 2006-04-04 16:15:34
    Temat: Motorola
    Od: Damian <d...@i...pl>

    Witam,

    na forum jestem nowym użytkownikiem, i po szybkim przejżeniu tematów nie
    będę oryginalny - chodzi mi o podpowiedzi na temat rozmowy telefonicznej
    w Motoroli.

    W czwartek mam takową rozmowę, chętnie wysłucham komentarzy i wszelkich
    podpowiedzi - temat rozmowy, w jakim języku jest większość rozmowy
    (angielski - polski).

    Nie pytam co odpowiadać tylko chciałem psychicznie się przygotować. Może
    dzięki podpowiedzią będę spokojniejszy :)

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2006-04-04 16:23:54
    Temat: Re: Motorola
    Od: "TomkoPaluch" <g...@n...onet.pl>

    Po pierwsze to lukaj w historie.
    Po drugie nie boj zaby, to troche loteria.
    Po trzecie jak odpowiesz spiewajaco z pytan technicznych to Cie zaprosza.

  • 3. Data: 2006-04-04 16:32:31
    Od: a...@w...pl

    Damian wrote:
    chodzi mi o podpowiedzi na temat rozmowy telefonicznej
    > w Motoroli.
    >
    > W czwartek mam takową rozmowę,

    Na jakie stanowisko? Bo AFAIK czasowo zawiesili rekrutacje.

    BTW - proste przeszukanie tej grupy da Ci wiele praktycznych informacji.

  • 4. Data: 2006-04-04 16:39:08
    Od: Damian <d...@i...pl>

    Stanowisko - Systems and Network Engineer

  • 5. Data: 2006-04-04 16:42:54
    Od: Damian <d...@i...pl>

    Dzięki za pomoc,

    "Po drugie nie boj zaby" już się lepiej czuje :)

    Jak masz już doświadczenie w tej rozmowie, to jeszcze jedno pytanko -
    pytania techniczne po polsku czy po english-u??

    Pozdrawiam
    Damian

  • 6. Data: 2006-04-04 17:15:32
    Od: "TomkoPaluch" <g...@n...onet.pl>

    Polsku
    Nie boj zaby 2

  • 7. Data: 2006-04-05 10:00:33
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Ja miałem proste pytania w rodzaju: "jak zabezpieczyć przed wielokrotną
    kompilacją headera w C", co to jest konstruktor kopiujący (to ich prawdziwy
    konik), czy C++ jest językiem, który dokonuje automatycznej konwersji typów,
    jak wyciągnąć jakieś dane z tabeli w SQL-u, odpowiedź na proste pytanie po
    angielsku. To wstepna selekcja do tego, czy warto z Toba rozmawiać. Dopiero
    później, podczas rozmowy z dwoma panami pytania mogą być trudniejsze i
    bardziej drążące tematy.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"