PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymiar urlopu-26 dni czy nie? › Re: Wymiar urlopu-26 dni czy nie?
  • Date: Mon, 05 Dec 2005 11:48:37 +0100
    From: Kuba Panas <K...@l...waw.pl.UsunTo>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wymiar urlopu-26 dni czy nie?

    Robert napisał(a):
    > Witam,
    > W grudniu tego roku staż pracy przekroczył mi 10 lat.
    > W rok 2005 wchodziłem z 20 dniowym urlopem,
    > czy należy mi się zatem jeszcze 6 dni urlopu dodatkowo w tym roku ?, czy
    > dopiero 26 dni będzie mi przysługiwało od sycznia 2006 ?

    Witam,
    U mnie w pracy (Urząd, budżetówka), dodatkowe dni przysługują od dnia
    przekroczenia. Czyli, jak rozpoczęłeś pracę 12 grudnia 2003 roku, i masz
    wyższe wykształcenie, to 12 grudnia 2005 roku twój staż osiąga 10 lat (8
    studia + 2 praca), i od tego dnia przysługują ci dodatkowe 6 dni urlopu
    w roku. Trzeba je wykorzystać do końca marca 2006.

    Pozdrawiam
    Kuba