PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymagania z kosmosu :-)

  • 1. Data: 2003-04-26 14:03:50
    Temat: Wymagania z kosmosu :-)
    Od: wojtek <t...@n...wp.pl>

    Chodzi o ogłoszenia na pl.praca.oferowana dotyczące pracy w kafejce
    internetowej.Są tam dość specyficzne wymagania,no cóż pracodawca ma
    prawo wydziwiać,wchodzę na ich stronkę i widzę amatorszczyznę,sprawdzam
    stronę poprzez http://validator.w3.org ,i co? i błędy
    Wymagają bóg wie czego a nie potrafią zrobić witryny na poziomie i bez
    błędów,chyba że szukają kogoś do zrobienia profesjonalnej strony

  • 2. Data: 2003-04-26 14:59:51
    Temat: Re: Wymagania z kosmosu :-)
    Od: "Alterego" <l...@p...onet.pl>

    > Wymagają bóg wie czego a nie potrafią zrobić witryny na poziomie i bez
    > błędów,chyba że szukają kogoś do zrobienia profesjonalnej strony

    To zarzut bez sensu. Akurat tak się zdarzyło, że tam pracowałem, więc co
    nieco o tym wiem. A ocenianie wyłącznie przez pryzmat strony internetowej to
    głupota.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-26 15:32:36
    Od: Nuno <n...@p...com>

    wojtek wrote:

    > Chodzi o ogłoszenia na pl.praca.oferowana dotyczšce pracy w kafejce
    > internetowej.Sš tam dość specyficzne wymagania,no cóż pracodawca ma
    > prawo wydziwiać,wchodzę na ich stronkę i widzę amatorszczyznę,sprawdzam
    > stronę poprzez http://validator.w3.org ,i co? i błędy
    > Wymagajš bóg wie czego a nie potrafiš zrobić witryny na poziomie i bez
    > błędów,chyba że szukajš kogoś do zrobienia profesjonalnej strony

    He he, a ja za to widziałem na tej grupie pare tygodni temu ogłoszenie:
    Poszukujemy programisty w Warszawie...tu dość wysokie wymagania,
    no i gwóźdź programu: płaca 800zł... ROTFL

    --
    n...@p...com
    ICQ#:50758974

  • 4. Data: 2003-04-26 15:37:43
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    In article <3...@p...com>, n...@p...com says...

> [...]
    > Poszukujemy programisty w Warszawie...tu dość wysokie wymagania,
    > no i gwóźdź programu: płaca 800zł... ROTFL

    :)))))))))

    D.P.

  • 5. Data: 2003-04-26 15:59:59
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Daniel wrote:

    > :)))))))))

    Ja już sam nie wiem czy płakać, czy się śmiać. :->
    Patrzę jak zawód informatyka schodzi na psy.
    Jak byłem na 2-3cim roku informatyki to myślałem, że
    jak skończę studia to będę miał pracę za powiedzmy
    2-3 tyś na poczštku.
    A teraz jestem na 5 roku i jestem przerażony wizjš
    pracy za właśnie 800zł :-(
    --
    n...@p...com
    ICQ#:50758974

  • 6. Data: 2003-04-26 16:09:08
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    In article <3...@p...com>, n...@p...com says...

> [...]
    > jak skończę studia to będę miał pracę za powiedzmy
    > 2-3 tyś na początku.
    > A teraz jestem na 5 roku i jestem przerażony wizją

    Piekna tragedia :((

    Pozdr.

    D.P.

  • 7. Data: 2003-04-26 16:17:57
    Od: "Kaczmar" <kaczmar@(NOSPAM)gower.pl>

    Ostatnio miałem podobny problem, starałem się o pracę w kafejce
    internetowej.
    Procodawca stwierdził iż potrzebne jest prawo jazdy by dojeżdzać na naprawy
    do klientów.
    700 zł na rękę + pełna dyspozycyjność, robotę kończył bym około 20-21
    godziny, i gdzie czas na studia zaoczne.

    wojtek <t...@n...wp.pl> napisał(a) w artykule
    <b8e3kn$p2l$1@atlantis.news.tpi.pl>...

  • 8. Data: 2003-04-26 16:24:46
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Sat, 26 Apr 2003 17:59:59 +0200, Nuno <n...@p...com> wrote:

    >Ja już sam nie wiem czy płakać, czy się śmiać. :->
    >Patrzę jak zawód informatyka schodzi na psy.

    po prostu mści się robienie wszystkiego tak, by było 'łatwe',
    'przyjemne', 'kolorowe' itd.... Kiedyś do zarządzania siecią na
    novelluu potrzebny był Pan Informatyk. Teraz kupuje się w2kserv, jakiś
    łoś skonfiguruje to za 200zł brutto i potem firma nie potrzebuje
    informatyka, którego normalnie zatrudniłaby na etacie, żeby mieć
    święty spokój - może nie dostałby kokosów, ale miałby stałą pracę i
    czas na dalszą naukę. A tak, to informatyk ma 180zł na piwo, nie ma
    pracy itd...

    >Jak byłem na 2-3cim roku informatyki to myślałem, że
    >jak skończę studia to będę miał pracę za powiedzmy
    >2-3 tyś na poczštku.

    moja pierwsza pensja (etatowa)informatyczna to było 2700 brutto w
    2001 roku... dziś zarabiam połowę tego jak dobrze pójdzie... bossko.

    >A teraz jestem na 5 roku i jestem przerażony wizjš
    >pracy za właśnie 800zł :-(

    norma... Wszędzie gdzie się nie wejdzie - 800 na początek. O ile ten
    "początek" to umowa na okres próbny 1-3 miesiące, to zgoda - firma
    powinna mieć prawo przetestowania człowieka, czy rzeczywiście coś
    potrafi i czy jego umiejętności są w firmie do wykorzystania - a jeśli
    nie - bezstresowego pozbycia się. Ale jeśli zatrudnia się informatyka,
    za 800 brutto, by odwalił kawał roboty, jeżdżąc przy okazji własnym
    samochodem (nie zawsze ze zwrotem kosztów)i załatwiał różne rzeczy dla
    firmy, po czym zwalnia się go i przyjmuje następnego frajera, który
    znów dołoży parę cegiełek do pałacu firmy i podzieli los
    poprzednika....

    Tak właśnie wygląda rynek pracy czasu recesji - to pracodawca dyktuje
    warunki. Jeszcze trochę i dojdziemy do takiej sytuacji jak w czasie
    Wielkiego Kryzysu w USA. Już to widzę oczami wyobraźni: Tłum
    informatyków będzie stał pod bramą firmy i czekał na jakieś wieści -
    wyjdzie jakiś gość i krzyknie: "potrzebuję człowieka do wdrożenia SAPa
    ! Płacę 200 gotówką !". No i uszczęśliwony informatyk wyskoczy z
    tłumu, rozpychając sie łokciami, kopiąc innych konkurentów
    wymachujących certyfikatami. Po chwili podjedzie jakiś samochód i
    kierowca krzyknie "potrzebuję specjalistów od PHP - płacę workiem
    kartofli i kartonem papierosów !"......

    ;'-)(śmiech przez łzy... tyle nam zostało)

    --
    Grendel

  • 9. Data: 2003-04-26 16:48:23
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak skończę studia to będę miał pracę za powiedzmy
    > 2-3 tyś na początku.
    > A teraz jestem na 5 roku i jestem przerażony wizją

    Proponuję zablokować Warszawę tak jak w piątek solidarność...
    Informatycy (i pozostali) na ulice...
    Co ja mówię, wszyscy na ulicę (z pewnymi wyjątkami) hehhh

    KCH

  • 10. Data: 2003-04-26 17:34:32
    Od: "Stefan Turalski" <s...@k...chip.pl>

> [...]
    > jak skończę studia to będę miał pracę za powiedzmy
    > 2-3 tyś na początku.
    > A teraz jestem na 5 roku i jestem przerażony wizją

    Szczerze, liczysz na prace ;-) ?

    praktyki, inni studenci przeciez i bez zus'u i bez gadania biora.. i tak w
    kolko.
    Gdzies na poczatku inetu w polsce, takiego 'troszke bardziej profesjanlego'
    czyli ~'97, robilem stronki w prawie samym html'u + notatnik, i dostawalem
    tyle ile dzis z 3 miesiace regularnego dlubania w wielu rzeczach ... Ale
    przeciez wszyscy wiem czemu tak jest, to co proste i czego moze nauczyc sie
    kazdy, kazdy zrobic moze. I dlaczego nie zaplacic 50% studentowi, a 25%
    licealiscie za ta sama robote ? Tym bardziej ze oni wykaza sie bardziej, i
    czasu wiecej beda mieli ?

    Czyli dla "prawdziwego informatyka" praca, to specjalistyczne zadania,
    jakies pisanie driverów np., tajemnicze jezyki, certyfikaty dla egzotycznych
    serwerow/ systemow, i jakos to bedzie. Lub wlasna firma zatrudniajaca....
    dzieci z pisakownicy ;-) oczywiscie w cenie przeszkolenia.

    --
    pozdrawiam
    stic

    ps. i optymizmu zycze.