PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podatek z USA

  • 1. Data: 2003-04-26 14:03:52
    Temat: Podatek z USA
    Od: "karola " <s...@N...gazeta.pl>

    Moje pytanie dotyczy tego ile można odzyskać maksymalnie pieniędzy ze zwrotu
    podatku (praca w USA, st,Virginia, program W&T)Na moim ostatnim paychecku
    podatek zapłacony wynosi 600$( w sumie), jaki procent z tego mozna odzyskać?
    Czy zależy to od biura w którym się rozliczam (to w którym złozyłam papiery
    obliczyło mi, ze odzyskam jakies 470$, musiałam tez zapłacić kaucje za usługe
    (160zł). Nie da się juz tego odkręcić, ale z czystej ciekawośc chciałabym
    wiedziec jak to właściwe jest, prosze o jakies informacje, karolina