PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania szefa bis › Re: Wymagania szefa bis
  • Data: 2002-11-06 13:01:29
    Temat: Re: Wymagania szefa bis
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem Ci Szanowna Koleżanko,
    > Śmieszą mnie firmy, które szukając pracownika na dowolne stanowisko mają
    > wymagania z kosmosu,
    > nic nie dają w zamian a w dodatku mają adres e-mail na komercyjnej stronie
    .
    > LOL
    > Osobiście pracowałam w małej firmie (8 osób w biurze i drugie tyle
    > przedstawicieli handlowych)
    > ale chociaż mieliśmy własna stronę internetową i e-maila z nazwą firmy.
    > Najlepiej jakbys miała 20 lat, 4 lata doświadczenia, miała prawo jazdy i
> [...]

    Za 1000 zł na miesiąc. A po 3 miesiącach orania od rana do wieczora kop w
    dupe i do widzenia. Nie możemy przecież ryzykowac tym, że pani zarząda
    podwyżki, prawda...
    Powiem Ci jednak, że te wymagania nie są jeszcze kosmiczne. Ostatnio
    widziałem w jednej z lokalnych gazet:

    "Zatrudnię grafika komputerowego. Wymagania:
    - biegła znajomość Corel, Adobe PhotoShop, Flash
    - własny samochód
    - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO"
    Wow!

    Pozdrawiam
    Jakub