PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypadek właściciela firmy

  • 1. Data: 2003-05-16 15:24:26
    Temat: Wypadek właściciela firmy
    Od: "Andrew" <a...@p...com>

    A teraz problem taki.
    Wlasciceil firmy ulegl wypadkowi czy dostanie cos z ZUS-u - przeciez placi
    skladke wypadkowa?

    Pozdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-05-17 19:34:56
    Temat: Re: Wypadek właściciela firmy
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Fri, 16 May 2003 17:24:26 +0200, "Andrew" <a...@p...com>
    napisał:

    >A teraz problem taki.
    >Wlasciceil firmy ulegl wypadkowi czy dostanie cos z ZUS-u - przeciez placi
    >skladke wypadkowa?
    jest tak mozliwośc

  • 3. Data: 2003-05-18 21:03:12
    Od: "Andrew" <a...@p...com>

    To dobry poczatek, bo jakies babsko w ZUSIE powiedzialo ze nie, moze ktos
    zna szczegóły jak to załatwić
    Przepraszam wszystkie kobiety.
    Andrew

  • 4. Data: 2003-05-18 21:53:56
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Sun, 18 May 2003 23:03:12 +0200, "Andrew" <a...@p...com>
    napisał:

    >To dobry poczatek, bo jakies babsko w ZUSIE powiedzialo ze nie, moze ktos
    >zna szczegóły jak to załatwić

    Panienka w Zusie chyba była niedouczona.
    ROZPORZNDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SPO¸ECZNEJ1)
    z dnia 19 grudnia 2002 r.
    Opublikowane w Dziennik Ustaw Nr 236 poz. 1992 zupełnie co innego
    sugeruje

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 5. Data: 2003-05-19 08:37:09
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Z tego co mi sie przydażylo to dostanie jesli ulegl w drodze do lub z pracy
    lub w pracy.
    Poza tym za zwolnienie.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-05-19 16:30:11
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Mon, 19 May 2003 10:37:09 +0200, "Alicja" <a...@o...pl>
    napisał:

    >Z tego co mi sie przydażylo to dostanie jesli ulegl w drodze do lub z pracy
    >lub w pracy.
    >Poza tym za zwolnienie.
    Według mnie Rozporządzenie cytwoane przeze mnie wcześniej mam
    zastosowanie gdyż:
    § 1. Rozporzadzenie stosuje si´ do zdarzef wymienionych
    w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 30 paedziernika
    2002 r. o ubezpieczeniu spo?ecznym z tytu?u wypadków
    przy pracy i chorób zawodowych, zwanej dalej "ustawa",
    które nastapi.y w okresie ubezpieczenia wypadkowego
    osób nieb´dacych pracownikami.

    Z poważaniem