PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie jeszcze zapukac?

  • 1. Data: 2003-05-16 16:02:58
    Temat: Gdzie jeszcze zapukac?
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!
    Ano rowniez zrobilem sobie kilka papierkow i nei moge sie odnalezc. MGR:
    Pedagogika Ogolna, Licencjat: Resocjalizacja. Domyslnie mialem pracowac w
    Zakladzie Karnym jako wychowawca - ale czasy sie zmienily i panstwowe
    posady sa dla ludzi z ulicy nieosiagalne - obcykalem wszystko w okolicy,
    nawet w Policji mnie nie chca ;**(

    Moze po szkolach sie rozejrzec? mam mieszane uczucia - jak sie ksztaltuja
    obecnie pensje mlodych nauczycieli, pedagogow?

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 2. Data: 2003-05-17 08:54:29
    Temat: Re: Gdzie jeszcze zapukac?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    wcale_nie <m...@g...pl> zapodał(-a):
> [...]
    > Zakladzie Karnym jako wychowawca - ale czasy sie zmienily i panstwowe
    > posady sa dla ludzi z ulicy nieosiagalne - obcykalem wszystko w okolicy,

    Nauyczyciel ?
    W Polsce z nauczycielami jak z posłami - może zostać nim każdy ;-P

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2003-05-17 21:37:04
    Od: "--br0dalus--" <g...@w...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nauyczyciel ?
    > W Polsce z nauczycielami jak z posłami - może zostać nim każdy ;-P

    czy mógłbyś rozwinąć tą głęboką myśl...

    pzdr

  • 4. Data: 2003-05-18 00:28:46
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Nauyczyciel ?
    > W Polsce z nauczycielami jak z posłami - może zostać nim każdy ;-P
    Zartujesz?
    Widocznie niewiele wiesz na ten temat. Po prostu nie smiec na grupie, OK?

    PiotrG

  • 5. Data: 2003-05-18 05:55:24
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    PiotrG <p...@s...com.pl> zapodał(-a):
    > Zartujesz?
    > Widocznie niewiele wiesz na ten temat. Po prostu nie smiec na grupie, OK?

    Chodzi mi o to, że jest tyle szkół podstawowych, gimnazjalnych...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2003-05-18 08:26:26
    Od: Marta Biniszewska <x...@i...pw.edu.pl>

    Użytkownik --br0dalus-- napisał:
    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > czy mógłbyś rozwinąć tą głęboką myśl...
    >
    > pzdr

    cześć!Znałam wielu, którzy byli nauczycielami, ale nie utrzymali się w
    szkolnictwie, bo nie wszyscy się do tego nadawali. Tacy nauczyciele nie
    mają racji bytu w tym zawodzie.

  • 7. Data: 2003-05-18 08:33:33
    Od: Marta Biniszewska <x...@i...pw.edu.pl>

    Użytkownik PiotrG napisał:

    > Zartujesz?
    > Widocznie niewiele wiesz na ten temat. Po prostu nie smiec na grupie, OK?
    >
    > PiotrG

    nie żartuję.Sam jestem nauczycielem i pracuję w takiej szkole, w której
    pseudonauczycieli nie ma.Przykre,że masz takie doświadczenia.

  • 8. Data: 2003-05-18 08:48:45
    Od: "--br0dalus--" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marta Biniszewska" <x...@i...pw.edu.pl>
    napisał w wiadomości news:ba7cig$49i$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > cześć!Znałam wielu, którzy byli nauczycielami, ale nie utrzymali się w
    > szkolnictwie, bo nie wszyscy się do tego nadawali. Tacy nauczyciele nie
    > mają racji bytu w tym zawodzie.

    No to wybacz, ale zrozumiałem to jako że każdy może isć do szkoły i uczyć, a
    to że ktoś ma uprawnienia pedagogiczne a jest/bedzie kiepskim nauczycielem
    to juz inna sprawa.

    Niestety obecna reforma oświaty wręcz pomaga takim pseudonauczycielom
    utrzymać się na stanowisku

    pozdro

  • 9. Data: 2003-05-18 14:18:29
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    napisał w wiadomości news:ba7cvr$4g9$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    OK?

    > nie żartuję.Sam jestem nauczycielem i pracuję w takiej szkole, w której
    > pseudonauczycieli nie ma.Przykre,że masz takie doświadczenia.

    Chyba sie nie zrozumielismy. W/g mnie wcale nie jest tak latwo teraz zostac
    nauczycielem (tzn. nie tyle skonczyc studia, ile znalezc po nich stabilna
    prace w szkole). Poslem mozna byc nawet bez studiow (prezydentem tez ;-),
    nauczyciel bez ukonczonych studiow pedagogicznych leci z roboty - jak nie
    teraz, to po wejsciu do UE. Moja zona skonczyla kiedys studium
    pedagogiczne - to wystarczalo. Teraz, po kilkunastu latach musi robic studia
    pedagogiczne (oczywiscie platne), bo pojecie "studium nauczycielskiego"
    zniklo i przestalo cokolwiek oznaczac.
    Mysle, ze jednak duzo latwiej jest zostac kopaczem rowow - to chyba jest w
    zasiegu kazdego...

    Pozdro,
    PiotrG

  • 10. Data: 2003-05-18 16:39:21
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ba8c3q$82$3@nemesis.news.tpi.pl> DooMiniK napisał(a):
    > PiotrG <p...@s...com.pl> zapodał(-a):
    >
    > Chodzi mi o to, że jest tyle szkół podstawowych, gimnazjalnych...

    ...w których nauczycieli ani trochę nie brakuje, a wkrótce wraz z niżem
    demograficznym będą masowe zwolnienia. Kiepską dałeś radę.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki