PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?

  • 21. Data: 2004-01-01 12:55:22
    Temat: Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    Od: "leszcz" <l...@p...com>

    Witam ponownie.
    Dziękuje ze wszystkie posty i odpowiedzi. Bardzo wiele mi pomogliscie i
    wyjasniliscie wiele spraw, o ktorych chcialem sie dowiedziec. Jeszcze raz
    dzieki i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

  • 22. Data: 2004-01-03 08:23:54
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "leszcz" <l...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyjasniliscie wiele spraw, o ktorych chcialem sie dowiedziec. Jeszcze raz
    > dzieki i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    A przede wszystkim nie zaniżaj średniej płacy w Warszawie.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 23. Data: 2004-01-03 11:19:05
    Od: <i...@g...pl>

    leszcz <l...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > rodzinnego miasta. Przeglądając oferty pracy najwięcej wakatów jest chyba w
    > stolicy. I tu mam kilka pytań. Jakie są perspektywy znalezienia pracy w
    > Warszawie lub innym mieście? Jakie są koszty takiego wyjazdu? Ile kosztuje
    > wynajęcie małego mieszkania? Na co zwracać uwagę przy wyborze mieszkania?
    > Jakie inne dodatkowe kozsty są związane z takim wyjazdem? Czy ktoś z Was
    > przechodził już podobną droge w swoim życiu? Jak mu się to udało i czy jest
    > zadowolny? A może odradziłby mi taki wyjazd i poradził coś zupełnie innego?

    zapewne warto spróbować, sam jestem po takiej akcji i jakoś sobie daję radę.
    Warto mieć jakiegoś znajomego u kogoś mógłbyś się zaczepić na kilka dni. Ja
    na początku dojeżdżałem po 5 - 6 godzin dziennie, pamiętaj najważniejsze
    się zaczepić a potem jakoś będzie. Znajdziesz lepszą pracę, jakieś
    mieszkanko może awans, pamiętaj by pracodawca się na Tobie poznał z bardo
    dobrej strony, w następnej pracy każde referencje są mile widziane.
    Mam nadzieję że dasz sobie radę.
    pozdrawiam