PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena wartosci pewnego pracownika :)

  • 1. Data: 2007-03-27 22:32:16
    Temat: Wycena wartosci pewnego pracownika :)
    Od: " ping_god" <p...@g...pl>

    Witam wszystkich,
    Mam pewien problem z wycenieniem wlasnej "wartosci" na rynku pracy.
    Zamierzam zmienic prace (panstwowa posada) w ktorej zrobilem co moglem zrobic
    (wdrozenie cms-a dla 300 uzytkownikow, e-learning, pare innych projektow z
    mojej inicjatywy) i nie zostalem za to finansowo doceniony.

    Rownolegle tez wykonalem kilka wiekszych projektow z zakresu e-learningu /
    wdrozenie cms-ow/pisanie modulow do nich etc.
    Posiadam bogata wiedze z powyzszych tematow i troche mniejsza z zakresu
    stawiania/administracji serwerami. I mieszkam w pewnym duzym miescie w
    Wielkopolsce blisko Berlina ;)

    To tak po krotce,
    Moze ktos ma znajomego/a z podobnym doswiadczeniem i zdradzi ile taka osoba
    moze zarabiac?

    Bylbym bardzo wdzieczny, bo moja frustracja obecnie siega zenitu!!!

  • 2. Data: 2007-03-28 07:43:32
    Temat: Re: Wycena wartosci pewnego pracownika :)
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > To tak po krotce,
    > Moze ktos ma znajomego/a z podobnym doswiadczeniem i zdradzi ile taka osoba
    > moze zarabiac?

    Tyle ile kosztują dwa rowery, albo pół samochodu :)

    > Bylbym bardzo wdzieczny, bo moja frustracja obecnie siega zenitu!!!

    No teraz to najniższą krajową :P

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2007-03-28 12:48:26
    Od: "Bart Ogryczak" <B...@g...com>

    On Mar 28, 12:32 am, " ping_god" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Posiadam bogata wiedze z powyzszych tematow i troche mniejsza z zakresu
    > stawiania/administracji serwerami. I mieszkam w pewnym duzym miescie w

    ATSD, widzialem pare serwisów wyliczajacych ile sie srednio zarabia na
    stanowisku X, z N lat doswiadczenia, z danym wyksztalceniem, w
    wybranym miescie itd. Tyle, ze byly to serwisy dla USA, UK, Irlandii i
    Hiszpanii. Jest cos takiego dla Polski?

  • 4. Data: 2007-03-28 13:14:52
    Od: Piotr Kędziak <a...@e...com>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 22:32:16 +0000 (UTC), ping_god napisał(a):

    > Rownolegle tez wykonalem kilka wiekszych projektow z zakresu e-learningu /
    > wdrozenie cms-ow/pisanie modulow do nich etc.

    Jaki język programowania ?

    > Posiadam bogata wiedze z powyzszych tematow i troche mniejsza z zakresu
    > stawiania/administracji serwerami.

    A dokładniej ?

  • 5. Data: 2007-03-28 14:06:37
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Kędziak <a...@e...com> napisał(a):

    > Jaki język programowania ?
    php/perl/bazy danych postgres mysql/ python wxpython/

    > A dokładniej ?
    powyzsze tematy e-dydaktyka, e-learning od strony "ideowej" jak i technicznej
    mniejsze doswiadczenie
    troche mniejsza
    postawienie serwera na slacku, debianie, lacznie samba,ldapem, postfixem i
    innymi uslugami

    moze ktos wie ile jestem warty ;)

  • 6. Data: 2007-03-28 14:07:59
    Od: " ping_god" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zapomnialem sie podpisac
    ping_god

  • 7. Data: 2007-03-28 14:13:01
    Od: Herakles <h...@b...pl>

> [...]
    > troche mniejsza
    > postawienie serwera na slacku, debianie, lacznie samba,ldapem, postfixem i

    piąte przez dziesiąte.

  • 8. Data: 2007-04-04 22:35:12
    Od: " ping_god" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytanie jest nadal aktualne,
    czy ktos moze mi pomoc w ocenie wartosci, lub wskazac jakas powazna instytucje
    ktora bylaby zainteresowana wspolpraca z specjalista z zakresu e-learningu?
    pozdrawiam serdecznie
    pg

  • 9. Data: 2007-04-24 07:32:24
    Od: Wojciech Asztemborski <w...@g...com>

    Kolega określa swoją wartość w 3 płaszczyznach:

    1. Wartość jako specjalisty ds. techniczny (elearning/CMS)
    2. Wartość jako specjalista ds. dydaktyki szkoleń elektroniczynych
    3. Wartość polegającą jako osoba mobilna, z możliwością podjęcia pracy
    w Niemczech.

    Proponuję odpowiedzieć sobie na listę

    Ad.1. Jako, że elerningu nie opłaca się wdrażać dla mniej niż 100
    osób, to...

    - Jakie znam platformy elearnigowe (Moodle, SAP, IBM, ....)
    - Czy mam doświadczenie we wdrożeniu platform w dużej organizacji
    (x1000)
    - Czy znane mi są pojęcia LDAP, ActiveDirectory, ...
    - Czy mam doświadczenie z realizacją wdrożeń na serwerach
    aplikacyjnych
    - Czy wiem co to jest SCORM i AICC

    Ad2. Jako dydaktyk projektów elearningowych nie są mi obce
    zagadnienia...

    - Rapid elearning i model ADDIE
    - Potrafię tworzyć scenariusze szkoleń
    - Ankieta ewaluacyjna
    - Sekwencjonowanie i grupowanie treści szkolenia
    - Analiza zadaniowa, model Kirkpatrick'a, ARCS,....

    Ad3. Skoro mieszkam blisko Berlina, to

    - potrafię posługiwać się swobodnie niemieckim (mowa i pismo)
    - angielski
    - wyjazd/y za granice nie stanowią dla mnie problemu

    Jeśli nie potrafisz się odnaleźć w powyższych zagadnieniach, to może
    znaczyć, że masz za małą specjalizację i brakuje Ci doświadczenia .
    Jeśli tak nie jest, to jedź na rozmowy o prace, negocjuj, a ile
    wynegocjujesz tyle jesteś wart:)