PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hotline Era

  • 1. Data: 2007-03-27 17:57:23
    Temat: Hotline Era
    Od: "Zyzu" <p...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś może miał doczynienia z tą instytucją i tam pracował? Udało
    mi się dotrzeć do pozostałości po blogu cavesh.blox.pl i jedno co z
    niego wynika, to że nad wejściem do biura powinna wisieć tabliczka
    'Praca czyni wolnym'... Czy może ktoś wypowiedzieć się na temat pracy
    na hotline w Erze?

    --
    pzdr
    pz

  • 2. Data: 2007-03-27 18:36:21
    Temat: Re: Hotline Era
    Od: Master of Owsianka <m...@...pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 10:57:23 -0700, Zyzu napisał(a):

> [...]
    > niego wynika, to że nad wejściem do biura powinna wisieć tabliczka
    > 'Praca czyni wolnym'... Czy może ktoś wypowiedzieć się na temat pracy

    ja ze swojej strony dodam ze autora tego bloga era probowala zwolnic
    dyscyplinarnie ale w sadzie pracy to nie przeszlo - to moj kolega był':)
    polecam poczytac na forum praca gazeta.pl jest troche info o ptc
    49
    kiedys dzialalo tez wolne forum konsultantow - pare razy niszczone przez
    ere :)
    http://konsultanciery2.forumer.pl/
    ogolnie dobra na pierwsza prace na 1-2 lat aby zdobyc doswiadczenei w
    korporacji i odpowiedzec sobei na pytanie czy ja chce w takiej "kulturze"
    pracy funkcjonowac czy tez nie, nikt nie oczekuje ze bedzesz tam dluzej...
    praca typowe call center - fabryka xxiw perfekcyjnie wykorzysta kazda
    sekunde twojej pracy na potrzeby firmy...

  • 3. Data: 2007-03-28 05:29:17
    Od: "Ice" <j...@a...email>

    Użytkownik "Zyzu" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    sprawdz co o nich piszą na http://komentuj.pl/
    inne firmy tez tam są.
    z drugiej strony, jak posmarowac administratorom strony to usuną niewygodne
    wpisy.

  • 4. Data: 2007-03-28 17:04:50
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Ice" <j...@a...email> wrote in

    > sprawdz co o nich piszą na http://komentuj.pl/

    Warning: parse_url(http://) [function.parse-url]: Unable to parse url in
    /inc/funkcje.inc.php on line 371

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output
    started at /inc/funkcje.inc.php:371) in /strona.php on line 22
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to
    your MySQL server version for the right syntax to use near 'and status=0'
    at line 1
    select count(id) as ile from komentuj_watki where id_strony= and status=0;

    czy tak ma to dzialac?

    adas;

  • 5. Data: 2007-05-15 20:56:48
    Od: q...@g...com

    helo,

    z tego co mi wiadomo to autor tego bloga jednak został zwolniony
    dyscyplinarnie a rozprawa w sądzie pracy dopiero ma się odbyć.
    powodem zwolnienia było w bardzo dużym skrócie okradanie
    współpracowników więc szanse na wygrane ma raczej marne.

    --
    pozdrawiam