PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena

  • 1. Data: 2005-03-08 08:11:43
    Temat: Wycena
    Od: "Arczi" <a...@w...pl>

    Witam

    Czy moze ktos z Grupowiczow wie za jaka minimalna kwote mozna sie podjac
    wykonania serwisu internetowego (ogloszenia towarzyskie, cos w stylu
    www.odloty.pl)? Moze ktos z Was juz wykonywal tego typu zlecenia?

    Pozdrawiam
    Arczi

  • 2. Data: 2005-03-08 08:15:21
    Temat: Re: Wycena
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-08, Arczi <a...@w...pl> wrote:
    > Czy moze ktos z Grupowiczow wie za jaka minimalna kwote mozna sie podjac
    > wykonania serwisu internetowego (ogloszenia towarzyskie, cos w stylu
    > www.odloty.pl)? Moze ktos z Was juz wykonywal tego typu zlecenia?
    Spróbuj spytać na pl.comp.www - tam są ludzie zawodowo robiący strony WWW.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zjadłam ruskie i barszcz ukraiński.
    ciekawe czy od tego dostanę automatycznie złotych zębów

  • 3. Data: 2005-03-08 08:19:55
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Znajomy robił cos podobnego i wział za to 2 000 na reke. Ale nie wyceniał
    tgo kompletnie, tak sobie powiedział i na tym stanęło. Ale mysle ze min coś
    koło tego.. Zreszta zalezy na czym Ci zależy :)

  • 4. Data: 2005-03-08 08:26:08
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Arczi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy moze ktos z Grupowiczow wie za jaka minimalna kwote mozna sie podjac
    > wykonania serwisu internetowego (ogloszenia towarzyskie, cos w stylu

    Patrzac na tabele kursow B NBP wychodzi mi ze minimalna kwota bedzie 1
    (jedna) bania, stanowiaca 1/100 rumunskiej lei (ROL). Aktualny kurs sredni
    10 000 ROL = 1.0755 PLN.

    BP, MSPANC

    sz.

  • 5. Data: 2005-03-08 08:26:40
    Od: "!F" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy moze ktos z Grupowiczow wie za jaka minimalna kwote mozna sie podjac
    > wykonania serwisu internetowego (ogloszenia towarzyskie, cos w stylu

    W EU => min 2000 euro.

  • 6. Data: 2005-03-08 09:00:09
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Arczi napisał(a):

    > Czy moze ktos z Grupowiczow wie za jaka minimalna kwote mozna sie podjac
    > wykonania serwisu internetowego (ogloszenia towarzyskie, cos w stylu
    > www.odloty.pl)? Moze ktos z Was juz wykonywal tego typu zlecenia?

    Te odloty.pl, z tego co widzę, to przerobiony wizualnie osCommerce:
    http://www.oscommerce.com/ :) Ja za w miarę prostą przeróbkę sklepu osC
    do wymagań znajomego wziąłem kiedyś tam 400 zł.

    Ale tak serio, to nigdzie nie dostaniesz odpowiedzi w 100% pewnej
    i zadowalającej. Skalkuluj sobie takie rzeczy jak: ile czasu na to
    musisz poświęcić, czy masz już jakieś partie kodu gotowe, jakiej wiedzy
    wymaga stworzenie takiego serwisu [1], czy masz już doświadczenie w tego
    typu projektach, czy jest to praca typu zrobić i zapomnieć, czy będziesz
    zobowiązany do np. rocznego, półrocznego serwisowania, itp. itd.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 7. Data: 2005-03-08 09:02:52
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Artur R. Czechowski napisał(a):

    > Spróbuj spytać na pl.comp.www - tam są ludzie zawodowo robiący strony WWW.

    Dostanie "1/10 ceny samochodu", albo coś w ten deseń. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 8. Data: 2005-03-08 09:05:44
    Od: fotomonter <f...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2005 09:11:43 +0100, Arczi napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy moze ktos z Grupowiczow wie za jaka minimalna kwote mozna sie podjac
    > wykonania serwisu internetowego (ogloszenia towarzyskie, cos w stylu

    za www bierze sie od 300 do 3000 (a i nawet wiecej) policz w
    roboczogodzinach ile mniej wiecej zajmie Ci praca np 20zł za 1
    roboczogodzine i pomnoz to przez liczbe godzin poswieconych na ten projekt
    :-)
    --
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-03-08 09:17:11
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Te odloty.pl, z tego co widzę, to przerobiony wizualnie osCommerce:
    > http://www.oscommerce.com/ :) Ja za w miarę prostą przeróbkę sklepu osC
    > do wymagań znajomego wziąłem kiedyś tam 400 zł.
    he he kurewki na półeczkach osc he he.
    ja za instalacje biorę 300 a jak z przeróbkami to poniżej 1000 nie schodzę.
    --

  • 10. Data: 2005-03-08 09:27:33
    Od: "Arczi" <a...@w...pl>

    Witam

    dzieki wszytskim za odpowiedzi/podpowiedzi :) Doswiadczenie w robieniu takis
    serwisow jakies tam mam, wszakze ostatni projekt to ponad 2 lata temu
    zrobilem, wiec pytam co i jak, moze sie zmienilo od tego czasu pod wzgledem
    finansowym :)

    Pozdrawiam
    Arczi