PracaGrupypl.praca.dyskusje › Współpraca PH

  • 1. Data: 2002-03-06 17:25:56
    Temat: Współpraca PH
    Od: "Wiktor Adamiak" <b...@m...pl>

    Chciałbym zaproponować współpracę przedstawicielom handlowym na zasadach
    wymiany informacji
    i prowizji od tych informacji. Podam przykład: reprezentuję firmę
    produkującą opakowania tekturowe
    w ramach moich kontaktów z klientami mam wiedzę co lub czego firma poszukuje
    jak również zdarza się że
    nie zawsze zlecone zadania może wykonać moja firma. Wówczas jest temat dla
    tych, którzy mają możliwości
    realizacji zadania. Ideałem byłaby grupa PH zaufanych osób, którzy pomiędzy
    sobą wymieniali by takie informację.
    Jestem przekonany, że jest to znakomity pomysł.
    Wiktor z Łodzi
    b...@m...pl