PracaGrupypl.praca.dyskusjeWściekły pracodawca › Wściekły pracodawca
    From: "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wściekły pracodawca
    Date: Fri, 21 Jun 2002 15:07:19 +0200

    Kochani, w grupie," praca oferowana" umieściłem ogłoszenie typu zatrudnię do
    biura, wymagania takie i takie programy itp. Zgłosiło się kilkanaście osób.
    ze wszystkimi rozmawiałem telefonicznie, umówiłem się na rozmowy - 70%
    umówionych na konkretną godzimę nie pojawiło się. Z pozostałych 30% najpierw
    jedna miała przyjść do pracy, ale po 2 dniach zadzwoniła, że coś tam - i nie
    może. Następna po umowie, że na drugi dzień przychodzi do pracy zadzwoniła,
    że mamusia chora i nie może, ale przyjdzie po 4 dniach. Po 4 dniach wysyła
    mi SMS, że rezygnuje. Całość akcji zabiera mi 2 tygodnie i pracownika w
    dalszym ciągu nie mam.. Kochani, odrobina szacunku należy się też nam
    krwiopijcom. Przecież obustronnie uzgadniamy warunki. Pasują albo nie! Nie
    dziwcie się, że każdy następny kandydat będzie traktowany jak potencjalny
    oszust. To już kompletny brak kultury wysyłać w przypadku rezygnacji SMS'a -
    nawet nie zadzwonić. Litości!!! Bądzcie normalniejsi!!!