PracaGrupypl.praca.dyskusjeWściekły pracodawca › Re: Wściekły pracodawca
  • Data: 2002-06-21 16:05:47
    Temat: Re: Wściekły pracodawca
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znam ten ból :) W ubiegłym roku szukałam pracownika....ogłoszenia,
    zgłoszenie
    > do Rejonowego Biura Pracy ....reakcje chetnych do pracy były podobne jak w
    > Twoim przypadku. W końcu "pocztą pantoflową" wśród znajomych i ich
    znajomych
    > znalazłam pracownika i jestem zadowolona. I teraz jeśli ktoś mi mówi , że
    jest
    > tak wielkie bezrobocie to lekko sie uśmiecham. Moje poszukiwania trwały ok
    3
    > tygodni i nie było chętnych do pracy.

    bezrobocie jest i bedzie, a system Urzedów Pracy ma sie nijak do potrzeb
    Pracodawców, i mało który poważny Pracodawca z niego korzysta.
    Wielu bezrobotnych nie ma też najmniejszego zamiaru skorzystac z
    jakichkolwiek ofert pracy.
    W ogole ta instytucja nie bardzo mi sie wydaje potrzebna w tym kształcie, a
    juz na pewno nie załatwia żadnych problemów osób POTRZBUJACYCH pracy.

    PS. Gdyby sie trafił jakis rozgoryczony poszukiwaniem pracownika biurowego
    Pracodawca, to zapraszam z informacja na f...@p...onet.pl - ale tylko
    pracodawców, któzy umieja określić, jakie zadania chca powierzyc
    pracownikowi:P

    Wojtek