PracaGrupypl.praca.dyskusjeWściekły pracodawca › Re: Wściekły pracodawca
  • Data: 2002-06-21 15:08:34
    Temat: Re: Wściekły pracodawca
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kochani, w grupie," praca oferowana" umieściłem ogłoszenie typu zatrudnię do
    > biura, wymagania takie i takie programy itp. Zgłosiło się kilkanaście osób.
    > ze wszystkimi rozmawiałem telefonicznie, umówiłem się na rozmowy - 70%
    > umówionych na konkretną godzimę nie pojawiło się. <itd>

    Nie jestem pracodawca, nie wiem kto odpowiada na ogloszenia, ale mam wrazenie,
    ze darmowy serwis "praca oferowana" nie jest przez wszystkich szukajacych pracy
    traktowany w pelni powaznie, co do jakosci zamieszczanych w nim ofert. Duzo
    firm miesci sie w skrzynce na wp czy onecie itp. Moze z tego wynika, ze nie
    zostales w pelni powaznie potraktowany. Zwlaszcza, ze nie wiem (nie zostalo
    zacytowane), jaka jest pelna tresc ogloszenia, jakie byly konkretne wymagania i
    co zaoferowales kandydatom. Ktos wspomnial o czesci placowej...jest to istotne,
    zwlaszcza przy mozliwych dosyc duzych wymaganiach od ewentualnego pracownika.

    A tak z ciekawosci...czy sprawdzales pracownikow z listy "szukam pracy"?.
    Wydaje mi sie, ze osoby o zblizonych do potrzebnych kwalifikacjach, powinny byc
    tam do wylowienia...chyba ze faktycznie jakies nietypowe programy itp..ale
    wtedy, to raczej na serwisach komercyjnych sa zarejestrowani tacy delikwenci i
    tam tez trzeba ich szukac..bo moze z ciekawosci odzywala sie mlodziez,
    wstydzaca sie na koncu odpowiedziec "nie odpowiadam pana wymaganiom, do
    widzenia"?

    Pozdrawiam i zycze powodzenia i osiagniecia consensusu z kandydatami.
    Krzysztof