PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclaw / Praca przy komputerze

  • 1. Data: 2006-10-03 23:30:47
    Temat: Wroclaw / Praca przy komputerze
    Od: "Clarena MayStar Polska Sp. z o.o." <m...@c...pl>

    Dynamicznie rozwijająca się firma kosmetyczna Clarena Maystar Polska Sp. z
    o.o. poszukuje pracownika do biura obsługi klienta.

    Przewidywane obowiązki:
    Uzupełnianie stron:
    http://www.clarena.pl, http://www.maystar.pl, http://www.rubica.pl
    Rozsyłanie informacji o nowościach.
    Czynny udział wszędzie tam gdzie mowa o kosmetykach. (forum, listy
    dyskusyjne, ....)
    Szukanie wszelkich metod ułatwienia zainteresowanym dojścia do informacji o
    firmie.

    Wymagania:
    Wiedza kosmetyczna .. (doświadczenie w pracy kosmetyczki, kursy,...)
    Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.
    Łatwość w poruszaniu sie po stronach WWW oraz usługach internetowych.
    Chęć do pracy i rozwoju.

    Oferujemy:
    Stałą pracę w szybko rozwijającej sie firmie na ciekawym stanowisku.
    Ciągły kontakt z kosmetyczkami i wiedza kosmetyczna.
    Szkolenia kosmetyczne dotyczące sprzętu jak i kosmetyków.
    Szanse na realizacje własnych pomysłów.
    Miejsce pracy w jakim będzie doceniona własna inicjatywa.

    Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV i listu motywacyjnego pod adres
    mail: m...@c...pl

  • 2. Data: 2006-10-04 05:00:58
    Temat: Re: Wroclaw / Praca przy komputerze
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Clarena MayStar Polska Sp. z o.o. wrote:

> [...]

    > Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.
    > Łatwość w poruszaniu sie po stronach WWW oraz usługach internetowych.

    Brakuje mi wsrod tych wymagan wymogu dobrej znajomosci jezyka polskiego.
    Zajrzalam na jedna z Waszych stron i choc nie ma razacych bykow, to
    korekta interpunkcyjno-stylistyczna by sie przydala.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 3. Data: 2006-10-04 14:17:15
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Clarena MayStar Polska Sp. z o.o." <m...@c...pl>
    napisał w wiadomości news:efurra$esn$1@achot.icm.edu.pl...

    > Przewidywane obowiązki:
    (...)
    > Czynny udział wszędzie tam gdzie mowa o kosmetykach. (forum, listy
    > dyskusyjne, ....)

    oraz kryptoreklama i spamowanie tamże :/

    entrop3r