PracaGrupypl.praca.dyskusje › Placa brutto i netto w anglii

  • 1. Data: 2006-10-03 21:44:34
    Temat: Placa brutto i netto w anglii
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Czy ktos wie jak obliczyc sobie place netto po podanych stawkach
    godzinowych brutto zarobionych na terenie wielkiej brytani?

  • 2. Data: 2006-10-03 22:32:39
    Temat: Re: Placa brutto i netto w anglii
    Od: sATIN <s...@g...pl>

    Rico napisał(a):
    > Czy ktos wie jak obliczyc sobie place netto po podanych stawkach
    > godzinowych brutto zarobionych na terenie wielkiej brytani?

    Ja swoją wypłatę liczyłem w ten sposób
    http://www.i-resign.com/uk/financialcentre/tax_calcu
    lator.asp
    Choć ja dostawałem miesięcznie zarobki. Stawka godzinowa w Anglii i tak
    jest przeliczana na roczną stawkę. Bez problemu myślę, że sobie oszacujesz.

    Pozdrawiam
    sATIN

  • 3. Data: 2006-10-03 22:43:15
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    sATIN napisał(a):

    > Ja swoją wypłatę liczyłem w ten sposób
    > http://www.i-resign.com/uk/financialcentre/tax_calcu
    lator.asp

    Wyszlo mi ok 16% oddaje z zarobku na podatek i ubezpiecznie spoleczne.
    Czy to wszystko co oddciagaja z zarobku? W Polsce jest wiecej skladek,
    chorobowe, wypadkowe, zdrowotne, itd..

  • 4. Data: 2006-10-03 22:45:24
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    sATIN napisał(a):

> [...]
    > jest przeliczana na roczną stawkę. Bez problemu myślę, że sobie oszacujesz.

    I do czego uprawnia te National Insurance?

  • 5. Data: 2006-10-04 07:57:37
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Rico napisał(a):
    > I do czego uprawnia te National Insurance?

    Do placenia podatkow i do bezplatnego korzystania z uslug lekarskich*.
    Jesli nie masz tego numeru placisz emrgency taxes ktore sa troche
    wiksze. Jak numer odstaniesz bedziesz mogl ubiegac sie o zwrot
    nadplaconego podatku.

    * - Dentysta i optyk w anglii to nie lekarz

    --
    pozdro
    m..

  • 6. Data: 2006-10-06 05:04:17
    Od: "T.F." <t...@g...pl>

    "martin" <marcin.ciunelis@> ...

    >Jesli nie masz tego numeru placisz emrgency taxes ktore sa troche
    >wiksze.

    nieprawda.
    NIN nie ma NIC wspolnego z kodem podatkowym (wysokoscia podatku).
    NIC.

    >Jak numer odstaniesz bedziesz mogl ubiegac sie o zwrot
    >nadplaconego podatku.

    nieprawda.
    Zwrot dostaniesz jak pokazesz P45/P46.
    Czyli jak przestaniesz pracowac w danej firmie lub zakonczy sie rok
    podatkowy,
    a nie: "jak dostaniesz numer NIN"

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2006-10-06 19:45:09
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    sATIN napisał(a):

> [...]
    > jest przeliczana na roczną stawkę. Bez problemu myślę, że sobie oszacujesz.

    Kto wie ile jest stawek podatkowych w uk i jakie sa to progi?

  • 8. Data: 2006-10-06 20:40:04
    Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Rico" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    .com
    > Kto wie ile jest stawek podatkowych w uk i jakie sa to progi?

    google wie

    pozdr
    pioter

  • 9. Data: 2006-10-07 09:00:28
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    http://www.listentotaxman.com/

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 10. Data: 2006-10-08 11:35:09
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Kto wie ile jest stawek podatkowych w uk i jakie sa to progi?

    kiedyś skrótowo napisałem sobie troche informacji na http://gromax.prv.pl ,
    w tym i kalkulator podatkowy, jak i informacje o progach podatkowych.
    projekt póki co nie jest rozwijany (a jezeli, to bardzo sporadycznie), ale
    troche informacji i odnośników powinieneś(-nnaś) tam znaleźć

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*