eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Wrocław - Help Desk/Administrator
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-08-13 11:09:32
    Temat: Wrocław - Help Desk/Administrator
    Od: "KCW ULTIMO Sp. z o.o." <r...@u...pl>

    Krajowe Centrum Wierzytelności ULTIMO Sp z o.o., działające w branży usług
    finansowych, rynek zarządzania portfelami kredytów detalicznych



    poszukuje kandydatów do pracy we Wrocławiu na stanowisku: Informatyk
    wsparcia użytkowników (Help Desk), Administrator



    Od kandydatów Wymagamy:

    - studiów informatycznych (studenci IV/V roku mile widziani) lub
    pokrewnych,

    - umiejętności administrowania systemami sieciowymi Windows 2000, Linux,

    - znajomości urządzeń sieciowych (switche, routery, firewalle),

    - znajomości zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieciowym i
    internetowym,

    - bardzo dobrej znajomości oprogramowania biurowego MS Office, OpenOffice,

    - znajomości relacyjnych baz danych (mile widziana znajomość PostgreSQL),

    - znajomości języka angielskiego (umożliwiającej czytanie dokumentacji
    technicznej),

    - umiejętności pracy w zespole,

    - terminowości, dyspozycyjności,

    - wysokiej kultury osobistej,

    - mile widziana znajomość zagadnień z zakresu call center (PBX, CTI, IVR,
    system nagrywania rozmów, ACD)





    Zakres obowiązków:

    - administrowanie systemami sieciowymi Windows 2000, Linux,

    - zapewnienie sprawności eksploatacyjnej komputerów PC, serwerów oraz

    urządzeń peryferyjnych (instalowanie oprogramowania systemowego oraz

    aplikacyjnego, konfigurowanie, optymalizacja oraz drobne naprawy i

    konserwacja sprzętu),

    - automatyzacja prac administracyjnych,

    - wspomaganie i szkolenie użytkowników aplikacji,

    - dbałość o bezpieczeństwo sieciowe.





    Kandydatom oferujemy:



    - szanse rozwoju przy realizacji ciekawego projektu,

    - możliwość pracy z zespołem młodych ludzi.



    Dokumenty aplikacyjne (cv wraz ze zdjęciem, list motywacyjny) prosimy
    przesyłać w ciągu 14 dni od ukazania się ogłoszenia na adres mailowy:
    r...@u...pl, z dopiskiem w temacie: help desk.

    Informujemy równocześnie, że skontaktujemy się tylko z wybranymi przez nas
    osobami.





    Do oferty proszę dołączyć następujące oświadczenie:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu

    rekrutacji zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.

    U. Nr 133 poz. 883)"



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1