PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wojsko

  • 1. Data: 2003-10-12 18:59:19
    Temat: Wojsko
    Od: "werio" <z...@W...onet.pl>

    Mam pytanie odnosnie odroczenia ze sluzby wojskowej ze wzgledu na studia.
    Na drugim roku bylem na urlopie dziekanskim potem w trakcie tego urlopu
    zrezygnowalem ze studiow i teraz ponownie zapisalem sie na inne. I czy teraz w
    WKU bede mial jakies problemy z tego tytulu. Moze to troche NTG , ale uwazam ta
    grupe za bardzo na poziomie i mniemam iz uzyskam jakakolwiek odpowiedz. Dzieki

  • 2. Data: 2003-10-12 20:23:00
    Temat: Re: Wojsko
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    Użytkownik "werio" <z...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uwazam ta
    > grupe za bardzo na poziomie i mniemam iz uzyskam jakakolwiek odpowiedz.

    jesli studia ukonczysz terminowo do 27 roku zycia to mozesz spac spokojnie