PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wlasna dzialalnosc czy UK ? :)

  • 1. Data: 2005-01-06 13:16:09
    Temat: Wlasna dzialalnosc czy UK ? :)
    Od: stanislaw <s...@p...onet.pl>

    Od jakiegos czasu bawie sie w wlasna DG -- totalna zabawa i straszna
    kupa zachodu i zawracania glowy ale jakos udaje sie mi zwiazac koniec
    z koncem na poziomie 2000 3000 mies na reke.....
    i tu jest mysl... to ja zyje w ciaglym stresie.. pieprze sie z
    podatkami, fakturami, zusami zyjac do tego caly czas w strachu ze
    przyjedzie kontrola skarb. i zrobia ze mna co beda chcieli -----

    podczas gdy zwykly fizyczny z polski w UK zarabia prawdopodobnie o
    wiele wiecej - na luzie, z usmiechem i szmata albo lopata w reku ...

    i co byscie zrobili? na mym miejscu - pieprzyli sie w polsce w
    firemke czy rzucli wszystko w diably i do UK? dodam dla ulatwienia
    ze robienie biznesikow to wszystko u co umiem... jestem bez zadnych
    szczegolnych kwalifikacji - zaden specjalista w niczym ... wszystko co
    umiem to kombinowac i sobie radzic - wyszukiwac dziury w calym i
    probowac robic na tym kase no i plus oczywscie pochodne umiejetnosci
    tez sa typu bieglosc w angielskim kompach itp - ale to tylk zwykla
    bieglosc nabyta w trakcie .. zero papiera, zero specjalizacji

    jest sens babrac sie w PL czy jechac na fizola do UK czy gdziekolwiek
    ,co? :)
    Pozdrawiam

    Stanislaw
    --
    stachu1 (at) poczta onet pl
    gg5458421 icq122036814

  • 2. Data: 2005-01-06 14:44:25
    Temat: Re: Wlasna dzialalnosc czy UK ? :)
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    lepiej byc "Panem" u siebie w kraju, niz np w UK robic za "murzyna". Wlasna
    DG napewno daje wieksza satysfakcje niz sprzatanie czy segragacja smieci w
    UK. Zalezy co sie komu podoba. A biurokracja i "porabane" przepisy...kazdy
    musi im dac rade:) Kombinuj a dorobisz sie fortuny :)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-01-06 14:47:53
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    P.S.

    > ze robienie biznesikow to wszystko u co umiem... jestem bez zadnych
    > [...]... wszystko co
    > umiem to kombinowac i sobie radzic - wyszukiwac dziury w calym i
    > probowac robic na tym kase

    to bardzo wazna cecha w biznesie!! jak masz leb na karku i plynnie sie
    poruszasz w tym temacie to inne rzeczy sa na 2 planie. najwieksze fortuny
    robili wlasnie Tacy ludzie!
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-01-06 15:56:34
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "xet" <x...@i...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
> [...]
    > UK. Zalezy co sie komu podoba. A biurokracja i "porabane" przepisy...kazdy
    > musi im dac rade:) Kombinuj a dorobisz sie fortuny :)
    Nie do konca. Jako student coroku wyjezdzam do UK do pracy. Znajomosc
    angielskiego to w zasadzie wszystko co trzeba. Pracowalem na lodziach
    rybackich w szkocji, ale glownie jako kelner. Praca jest naprawde w
    porzadku. Mili ludzie, rozrywka, (mailem nawet kort tenisowy przez cale 3
    miesiace - wiec teraz tenisik jest perfect opanowany :) ), no i oczywiscie
    kasa. Gdyby nie to, ze wlasnie koncze studia i chce pracowac w swoim
    zawodzie (byc moze w UK) pozostatalbym tam. Polecam rodzinne hoteliki gdzies
    w mniejszych metropoliach - niekoniecznie Londyn. Moze byc tez Irlandia. Z
    reguly bedziesz mial zapewnione "live in" no i jedzenie ( w hotelach jest
    tego masa - jadlem naprawde dobre rzeczy ), Pozatym jak popracujesz 1-2
    lata, poprawisz angielski to wtedy bedziesz kombinowal w UK i to nie za 3000
    pln ale Funciakow. Jak nie masz zobowiazan typu rodzina, praca, czy nie
    czujesz nostalgii do nie czekaj i jedz do UK . Z cala pewnoscia satysfakcja
    z pracy jest duzo wieksza niz rownowarotosc 3000 pln zarobiona w stresie i
    dodatkowa niepewnosc jutra. Tyle, ze w Polsce fajnie - jak sie wroci z
    wypasionym portfelem.....

    pozdrawiam

    misiek.

  • 5. Data: 2005-01-06 22:23:31
    Od: "l...@t...pl" <l...@o...pl>

    Ty to masz dylemat. He he he... Wiesz ile ludzi chciałoby być na Twoim
    miejscu??? Moja odpowiedź brzmi: WYJEŻDŻAJ GDZIE PIEPRZ ROŚNIE!!! Jaką masz
    pewność,że nie splajtujesz - zwłaszcza w tych czasach... (czego Ci oczywiście
    nie życzę). Powodzenia. PS. Jak się jednak zdecydujesz na wyjazd to nie
    zapomnij o mnie ;)

  • 6. Data: 2005-01-06 23:09:07
    Od: stanislaw <s...@p...onet.pl>

    On 6 Jan 2005 23:23:31 +0100, "l...@t...pl" <l...@o...pl> wrote:
    >Ty to masz dylemat. He he he... Wiesz ile ludzi chciałoby być na Twoim
    >miejscu??? Moja odpowiedĽ brzmi: WYJEŻDŻAJ GDZIE PIEPRZ RO?NIE!!! Jak? masz
    >pewno?ć,że nie splajtujesz - zwłaszcza w tych czasach... (czego Ci oczywi?cie
    >nie życzę). Powodzenia. PS. Jak się jednak zdecydujesz na wyjazd to nie
    >zapomnij o mnie ;)
    = jakbym mial splajtowac zrobil bym to juz lata temu :) to mi nie
    grozi, grozi mi tylko czestszy bool glowy , a od lopaty glowa mniej
    boli :)

    ciekawym jednak jest dlaczego tak zdecydowanie radzisz by jechac gdzie
    pieprz? tak dzis przysiadlem UK polonia net - jak licze spokojnie -
    bede lucky i zalapie sie na robote fizola -- zalozmy na 30..max
    60funta dziennie ... zycie - licze ze bede zyl max skromnie
    wyniesie (weekly) 90f pokoj i pewnie drugie tyle samiutkie zycie
    (food/bilety).... zostaje - usredniam: 50fx6dni - 120f =~ 700zl
    weekly na reke ..... dobrze licze? czy chcesz powiedzic ze po takie
    wlasnie place wszyscy Polacy emigruja do UK? (mam nam mysli moj target
    - zero kwalifikacji poza rekami)

    i 3 - w jaki sposob moge o Tobie pamietac jadac do UK ? :o)

    dziekuje za posta
    pozdro stachu

  • 7. Data: 2005-01-07 23:12:26
    Od: l...@o...pl

> [...]
    >
    > dziekuje za posta
    > pozdro stachu

    "jakbym mial splajtowac zrobil bym to juz lata temu :)"
    Nigdy nie mów "nigdy" - to po 1.
    2. a kto powiedzial ze musisz zarabiac tyle: "50fx6dni - 120f =~ 700zl"???.
    skoro miales glowe do zalozenia swojego biznesu to tam tez moglbys troche
    ruszyc glowa (niekoniecznie DG), to wszystko tylko zalezy od Twojej inwencji
    tworczej. (no chyba ze wystarczy ci te 700 zl. - jak Ty to usredniles)
    no i wreszcie po 3. "w jaki sposob moge o Tobie pamietac jadac do UK ?" -
    naucz sie traktowac pewne rzeczy z przymruzeniem oka. ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze udanego wyboru (jakikolwiek by nie był).