PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasna dzialalnosc czy UK ? :) › Wlasna dzialalnosc czy UK ? :)
    From: stanislaw <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wlasna dzialalnosc czy UK ? :)
    Date: Thu, 06 Jan 2005 14:16:09 +0100

    Od jakiegos czasu bawie sie w wlasna DG -- totalna zabawa i straszna
    kupa zachodu i zawracania glowy ale jakos udaje sie mi zwiazac koniec
    z koncem na poziomie 2000 3000 mies na reke.....
    i tu jest mysl... to ja zyje w ciaglym stresie.. pieprze sie z
    podatkami, fakturami, zusami zyjac do tego caly czas w strachu ze
    przyjedzie kontrola skarb. i zrobia ze mna co beda chcieli -----

    podczas gdy zwykly fizyczny z polski w UK zarabia prawdopodobnie o
    wiele wiecej - na luzie, z usmiechem i szmata albo lopata w reku ...

    i co byscie zrobili? na mym miejscu - pieprzyli sie w polsce w
    firemke czy rzucli wszystko w diably i do UK? dodam dla ulatwienia
    ze robienie biznesikow to wszystko u co umiem... jestem bez zadnych
    szczegolnych kwalifikacji - zaden specjalista w niczym ... wszystko co
    umiem to kombinowac i sobie radzic - wyszukiwac dziury w calym i
    probowac robic na tym kase no i plus oczywscie pochodne umiejetnosci
    tez sa typu bieglosc w angielskim kompach itp - ale to tylk zwykla
    bieglosc nabyta w trakcie .. zero papiera, zero specjalizacji

    jest sens babrac sie w PL czy jechac na fizola do UK czy gdziekolwiek
    ,co? :)
    Pozdrawiam

    Stanislaw
    --