PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasna dzialalnosc czy UK ? :) › Re: Wlasna dzialalnosc czy UK ? :)
    From: l...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wlasna dzialalnosc czy UK ? :)
    Date: 8 Jan 2005 00:12:26 +0100

    > = jakbym mial splajtowac zrobil bym to juz lata temu :)  to mi nie
    > grozi, grozi mi tylko czestszy bool glowy , a od lopaty glowa mniej
    > boli :)
    >
    > ciekawym jednak jest dlaczego tak zdecydowanie radzisz by jechac gdzie
    > pieprz? tak dzis przysiadlem UK polonia net - jak licze spokojnie -
    > bede lucky i zalapie sie na robote fizola -- zalozmy na 30..max
    > 60funta dziennie  ...   zycie - licze ze bede zyl max skromnie
    > wyniesie (weekly) 90f pokoj i pewnie drugie tyle samiutkie zycie
    > (food/bilety)....  zostaje - usredniam: 50fx6dni - 120f =~ 700zl
> [...]

    Nigdy nie mów "nigdy" - to po 1.
    2. a kto powiedzial ze musisz zarabiac tyle: "50fx6dni - 120f =~ 700zl"???.
    skoro miales glowe do zalozenia swojego biznesu to tam tez moglbys troche
    ruszyc glowa (niekoniecznie DG), to wszystko tylko zalezy od Twojej inwencji
    tworczej. (no chyba ze wystarczy ci te 700 zl. - jak Ty to usredniles)
    no i wreszcie po 3. "w jaki sposob moge o Tobie pamietac jadac do UK ?" -
    naucz sie traktowac pewne rzeczy z przymruzeniem oka. ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze udanego wyboru (jakikolwiek by nie był).