PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam. Do kelnerów, kelnerek. PILNE!

  • 1. Data: 2004-04-05 10:33:17
    Temat: Witam. Do kelnerów, kelnerek. PILNE!
    Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl>

    Jestem pierwszy raz na tej grupie dlatego witam wszystkich serdecznie i od
    razu przechodzę do sprawy.

    Od jutra zaczynam pracę kelnerki i szczerze mówiac nie bardzo się w tym
    orientuję bo kelnerką nigdy nie byłam.
    Prosiłabym o jakieś rady dotyczące tej pracy, co wolno a czego nie i co
    robić żeby poprostu dobrze wypaść.

    Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie info.

  • 2. Data: 2004-04-05 12:34:02
    Temat: Re: Witam. Do kelnerów, kelnerek. PILNE!
    Od: "gala" <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie info.
    >
    > Słońce - wszystko zależy, gdzie będziesz ta kelnerką ;) kto będzie szefem i
    czego będzie oczekiwal ;) myślę, że wszystkiego dowiesz się od
    współpracowników - może już jutro ;) powodzenia