PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron

  • 1. Data: 2004-04-05 08:35:56
    Temat: rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron
    Od: "xart" <x...@P...onet.pl>

    Witam, mam nastepujacy problem:
    Pracuje od 18 m-cy w firmie, ktora permanentnie spoznia sie
    z wyplata wynagrodzenia (od 2 do 4 tygodni co miesiac).
    Chcialbym rozwiazac teraz umowe o prace za porozumieniem
    stron powolujac sie na ow fakt nieterminowosci (bylo wiele takich
    przypadkow w historii firmy). Szkopul w tym, ze w tym miesiacu
    (jak na zlosc) chca wyplacic calosc w terminie (do tej pory placili
    w ratach) - ma to jakies znaczenie biorac pod uwage fakt, ze chyba
    ani jednej wyplaty nie dostalem dotad na czas?

    Nie za bardzo interesuje mnie miesieczny okres wypowiedzenia (ktory
    biorac pod uwage dzisiejsza date obowiazywal by dopiero od 01.VI)
    bo mam okazje zmienic prace, a chcialbym wynegocjowac spokojny
    2-3 tygodniowy termin odejscia wystarczajacy na przekazanie
    obowiazkow itp...

    pzdr
    art

  • 2. Data: 2004-04-05 08:54:03
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "xart" <x...@P...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo mam okazje zmienic prace, a chcialbym wynegocjowac spokojny
    > 2-3 tygodniowy termin odejscia wystarczajacy na przekazanie

    Jeśli pracodawca nie placi w terminie, można rozwiązać umowę w trybie bez
    wypowiedzenia z winy pracodawcy. Ale jeśli ci wypłącą nagle całość, no to
    cię "załatwili" :)

  • 3. Data: 2004-04-05 09:29:41
    Od: "xart" <x...@P...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" napisał
    > Jeśli pracodawca nie placi w terminie, można rozwiązać umowę w trybie bez
    > wypowiedzenia z winy pracodawcy. Ale jeśli ci wypłącą nagle całość, no to
    > cię "załatwili" :)

    ZTCW to przypadek jednorazowy i nie sadze zeby
    jeszcze raz im sie to przytrafialo...
    Poza tym nie dostalem jeszcze wyplaty za marzec wiec jesli zloze
    "wymowke" np dzis to nadal firma bedzie do tylu nie biorac pod
    uwage tej wyplaty...

    Co Ty na ten temat?

    pzdr
    art.