PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiarygodność firm rekrutacyjnych › Wiarygodność firm rekrutacyjnych
  • Data: 2003-01-25 12:09:34
    Temat: Wiarygodność firm rekrutacyjnych
    Od: "JAM" <E...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów;

    kiedyś chyba w "Rzeczpospolitej" zetknąłem się z linkiem, pod którym
    sprawdzić można było wiarygodność firm zajmujących się rekrutacją
    pracowników do pracy na Zachodzie. Teraz gazeta gdzieś się zapodziała, a
    link bardzo by mi się przydał, bowiem pewien mój znajomy dostał propozycję
    pracy w szwecji w branży budowlanej, ale warunki zatrudnienia są zbyt
    piękne... bezpłatny wyjazd za granicę, bezpłatne dojazdy do pracy, bezpłatna
    odzież ochronna, nieograniczona godzinami dniówka, b. dobre warunki
    płacy...Firma nazywa się "Gryf" i ma status sp. z o.o.. Działa przy stoczni
    w Łebie. No, właśnie... nawet nie wiedziałem, że w Łebie jest stocznia. Ale
    to pewnie chodzi o stocznię jachtową. Gdyby ktos z Was znał poszukiwany
    przeze mnie link, ewentualnie mógł coś bliżej powiedzieć nt.
    przedsiębiorstwa "Gryf" sp. z o.o. z siedzibą w Łebie, to byłbym wdzięczny.

    --
    Z pozdrowieniami

    - Andrzej

    E...@p...onet.pl

    Kobiety są jak przekład: piękne nie są wierne, wierne nie są piękne...
    [Bernard Shaw]

    GG# 2050
    ICQ# 170523758