PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiarygodność firm rekrutacyjnych › Re: Wiarygodno?ć firm rekrutacyjnych
  • Data: 2003-01-25 12:14:29
    Temat: Re: Wiarygodno?ć firm rekrutacyjnych
    Od: GL <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Jan 2003 13:09:34 +0100, "JAM" <E...@p...onet.pl>
    wrote:

    >kiedyś chyba w "Rzeczpospolitej" zetknąłem się z linkiem, pod którym
    >sprawdzić można było wiarygodność firm zajmujących się rekrutacją
    >pracowników do pracy na Zachodzie.

    W każdym wojewódzkim urzędzie pracy taka lista się znajduje. Także
    niektóre powiatowe urzędy taką listę posiadają po tym, jak n-ty raz
    bezrobotni pytają o taką listę. Wiem, że była ta lista w sieci, na
    jakiejś rządowej stronie związanej z pracą, ale już nie spomnę gdzie.

    jeśli chodzi o firmę Gryf, to zadam tylko jedno pytanie:

    - czy, a jeśli tak to ILE, zapłaciłeś za możliwość uzyskania pracy
    przez firmę Gryf. ?

    Grendel