PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wezwanie z urlopu do pracy!

  • 1. Data: 2008-06-28 14:41:21
    Temat: Wezwanie z urlopu do pracy!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Wiem ze pracodawca w pewnych okolicznosciach moze wezwac pracownika do pracy
    z urlopu.

    Jakie to moga byc okolicznosci?
    Jak to wyglada od strony formalnej i prawnej?
    Co jesli pracownik nie stawi sie na zadanie w pracy? np wyjechal z rodzina
    na drugi koniec Polski ma wszytko zaplacone i co w takim przypadku? - Wiem
    ze pracodawca niby ma pokryc koszty ale wszytko fajnie jesli sie ma
    wykopione jakies wczasy albo cos podobnego a co jesli sie jedzie na wlasna
    reke ?
    Kto w takim przypadku pokrywa koszty pobytu rodziny no bo jakos nie widzie
    rozwiazania satysfakcjonujacego obie strony.
    Skoro ja wracam to raczej trudno abym zostawil zone z malym dzieckiem na
    drugi koncu Polski i co potem sama wroci czy ja znow bede musial jechac po
    nia a kto mi za to odda kase?

  • 2. Data: 2008-06-28 15:16:03
    Temat: Re: Wezwanie z urlopu do pracy!
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > drugi koncu Polski i co potem sama wroci czy ja znow bede musial jechac po

    Zostawić telefon w domu.

    B.Z.

  • 3. Data: 2008-07-01 17:40:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g45iid$mok$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Wiem ze pracodawca w pewnych okolicznosciach moze wezwac pracownika do
    > pracy z urlopu.
    > Jakie to moga byc okolicznosci?
    Nie ma okreslone dokładnie i nie da się raczej tego enumeratywnie okreslić.
    Art. 167 KP.

    > Jak to wyglada od strony formalnej i prawnej?
    Jak wszystko. Dogadanie się albo sąd pracy.

    > Co jesli pracownik nie stawi sie na zadanie w pracy?
    Może być ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych.

> [...]
    > przypadku? - Wiem ze pracodawca niby ma pokryc koszty ale wszytko
    > fajnie jesli sie ma wykopione jakies wczasy albo cos podobnego a co
    Musisz udokumentować wszelkie koszty - zapłacone, a nie wykorzystane wczasy,
    koszty podróży, ubezpieczenia itp. - wszystko, co wiąże się bezpośrednio z
    przerwaniem urlopu.

    > Kto w takim przypadku pokrywa koszty pobytu rodziny no bo jakos nie
    > widzie rozwiazania satysfakcjonujacego obie strony.
    Jeśli rodzina nie wraca to czego chcieć od pracodawcy?

    > Skoro ja wracam to raczej trudno abym zostawil zone z malym dzieckiem na
    > drugi koncu Polski i co potem sama wroci czy ja znow bede musial jechac
    > po nia a kto mi za to odda kase?
    Powinien, ale... sam rozumiesz.

    Tak naprawdę to ja nie rozumiem tych problemów. Po jaką cholerę umożliwiać
    pracodawcy wezwanie z urlopu??

    --
    Jotte