PracaGrupypl.praca.szukana › Webmaster/Grafik/Informatyk

  • 1. Data: 2002-12-03 17:54:09
    Temat: Webmaster/Grafik/Informatyk
    Od: "Torbi" <t...@t...neostrada.pl>

    Jestem studentem V PW wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych.

    Znam dobrze HTML, CSS, JavaScript, PHP, mySQL, Flash
    Znam dobrze programy Windows (wszystkie), Linux, Office, Corel, Dreamweaver
    i podobne.
    Znam budowę i architekturę komputerów (w tym potrafię je serwisować i
    składać)
    Znam angielski (FCE) i podstawy niemieckiego.
    Poszukuje pracy najchętniej z dziedziny internetu (choć może być wszystko co
    dotyczy komputera)
    Może być zdalna (mam stałe łącze)

    CV oraz linki do wykonanych stron wysyłam na życzenie.

    Maciej Chwiłoc