PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy - specjalistka ds. produkcji przędzy, fizyki włókna (Warszawa)

  • 1. Data: 2002-12-03 16:41:51
    Temat: szukam pracy - specjalistka ds. produkcji przędzy, fizyki włókna (Warszawa)
    Od: c...@p...onet.pl

    Szukam pracy jako specjalistka ds. produkcji przędzy, fizyki włókna, ukończyłam
    Wydział Wlókienniczy Politechniki Łódzkiej (Włókiennicza Inżynieria Chemiczna),
    mam doświadczenie w zakresie produkcji przędzy. Dodatkowo biegle obsługuję
    komputer, znam język angielski i niemiecki. Tel. 0 505 288 791,
    c...@p...fm