PracaGrupypl.praca.szukana › WWW - praca dyplomowa

  • 1. Data: 2002-12-03 17:55:21
    Temat: WWW - praca dyplomowa
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Jestem studentką V roku. Szukam firmy chętnej do podjęcia współpracy.
    Polegała by ona na udostępnieniu mi materiałów do pracy dyplomowej na temat
    " Usprawnienie procesu dystrrybucji produktów poprzez wdrożenie
    internetowego kanału składania zamówień", natomiast korzyści jakich może
    oczekiwać firma z mojej strony to przygotowanie profesjonalnej strony WWW
    wraz z systemem sprzedaży poprzez sieć - składania zamówień poprzez sieć.
    Firmy zainteresowane proszę o kontakt:

    e...@p...onet.pl