PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarządzanie projektami IT - literatura

  • 1. Data: 2003-10-27 18:04:09
    Temat: Zarządzanie projektami IT - literatura
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Cześć - jak w temacie szukam literatury o zarządzaniu projektami IT. Czy
    ktoś może coś polecić?

    Pozdrowienia
    Michał

  • 2. Data: 2003-10-27 18:32:17
    Temat: Re: Zarządzanie projektami IT - literatura
    Od: "Ryszard Hryniewski" <h...@p...onet.pl>

    Odpowiedziałem indywidualnie na adres nadawcy.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-10-28 07:56:34
    Od: "Marek" <m...@U...pl>

    Byłbym wdzięczny za odpowiedź na grupie, gdyż również jestem zainteresowany.
    Pozdrawiam,
    Marek

    Użytkownik "Ryszard Hryniewski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bnjod5$bkm$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-10-28 08:34:01
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Literatura

    Ogólnie o projektach informatycznych

    1.. Zdzisław Szyjewski, Zarządzanie projektem informatycznym, Agencja
    Wydawnicza Placet, 2001

    2.. Frederick P. Brooks, Mityczny osobomiesiąc, WNT, 2000

    3.. Steve McConnel, Software Project Survival Guide, MS Press, 1998

    4.. Edward Yourdon, Marsz ku klęsce, WNT, 2000

    5.. Tom DeMarco, Zdążyć przed terminem - opowieść o zarządzaniu
    projektami, EMKA 2002

    O psychologicznych aspektach prowadzenia projektów (nie tylko IT)

    1. Iwona Maciejewska Opiełka, Umysł lidera, Medium, 1998

    Strony WWW

    1.. www.pmi.org
    strona Project Management Institute; można tam znaleźć między innymi PMBOK

    2.. www.spmp.org.pl
    polska strona poświęcona zarządzaniu przedsięwzięciami Stowarzyszenia
    Project Management Polska

    3.. www.cosmicon.com
    COSMIC-FFP zmodyfikowana metoda punktów funkcyjnych

  • 5. Data: 2003-10-28 08:48:45
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Literatura