PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Software Architect <=

  • 1. Data: 2022-05-16 18:00:06
    Temat: Warszawa => Software Architect <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym Klientem jest firma, która od wielu lat jest międzynarodowym
    liderem w świadczeniu usług informatycznych i rozwijaniu firm.
    Współpracuje z takimi krajami jak: Wielka Brytania, Brazylia,
    USA i Holandia.

    Zespół tworzą ambitni, zgrani i chętnie dzielący się wiedzą
    ludzie, którzy kierują się zasadami fair play, poszanowaniem
    pracownika i jego pracy. Będziesz pracować w 50-osobowym
    zespole, wspierając 5-10 projektów z różnych gałęzi
    przemysłu: automotive, bankowość, kryminalistyka, logistyka,
    rozszerzona rzeczywistość

    *****
    ***** Software Architect
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Projektowanie, budowanie i rozszerzanie architektury dla wielu
    projektów w chmurze i lokalnych.
    * Kierowanie zespołami programistycznymi w celu wdrożenia
    rozwiązania, kierując się zdefiniowaną wizją architektury.
    * Aktualizowanie dokumentacji architektury rozwiązania.
    * Wspieranie wielu zespołów w rozwiązywaniu problemów
    technicznych.
    * Ocenianie i informowanie o ryzyku w obszarach ograniczeń
    bezpieczeństwa i projektowych.
    * Praca z kierownikami projektów jako łącznik między wewnętrznym
    zespołem technicznym a zewnętrznymi właścicielami firm w celu
    przekształcenia wymagań w pożądane wyniki.
    * Prowadzenie badań, ocena i napędzanie nowoczesnych technologii
    rozwoju oprogramowania.
    * Dzielenie się wiedzą o nowo opracowanych standardach i
    rekomendacjach w całej organizacji.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Co najmniej 4 lata doświadczenia na stanowisku Architekta.
    * Znajomość Java i PHP
    * Język angielski w mowie i piśmie na poziomie C1 lub wyższym

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość React i Node.js

    ***** Oferujemy:

    * Realny wpływ na rozwój oprogramowania i ścieżek rozwoju firmy
    oraz zespołu
    * Pracę przede wszystkim z klientami z Wielkiej Brytanii i Stanów
    Zjednoczonych
    * Płaską strukturę organizacyjną i rodziną atmosferę
    * Dofinansowanie karty sportowej MultiSport
    * Możliwość pracy hybrydowej
    * Imprezy integracyjne

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>