PracaGrupypl.praca.dyskusjeW pracy - jak sie zachowac ? › W pracy - jak sie zachowac ?
    From: "" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: W pracy - jak sie zachowac ?
    Date: 19 Aug 2003 21:04:04 +0200

    Od pewnego czasu szef straszy mnie zwolnieniem. Poniewaz zaczelo sie to
    powtarzac, teraz juz praktycznie codziennie, nie wiem jak sie w takiej sytuacji
    zareagowac. Nie mam jeszcze duzego doswiadczenia (w branzy pracuje niecaly rok).
    Nadmienie, ze praca bardzo mnie interesuje, nie zaluje wolnego czasu. Ale jak
    sie slyszy, ze jak sie czegos nie skonczy tego samego dnia to bedzie sie
    zwolnionym - to sie po prostu odechciewa. Kazda chocby najdrobniejsza pomylka
    powoduje wielka awanture i kolejne grozby. Nie mam zamiaru sie z nikim wyklocac
    o swoje racje i powoli rozgladam sie za inna praca. Czy takie zachowanie szefa
    to juz mobbing? Na ile mozna sobie pozwolic bedac w takiej sytuacji? Bo jak na
    razie "siedzenie cicho" nie pomaga, a z dnia na dzien jest coraz gorzej.

    Z gory dzieki,
    Goska