PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jakich przypadkach pracownik może wypowiedzieć

  • 1. Data: 2006-10-04 10:58:43
    Temat: W jakich przypadkach pracownik może wypowiedzieć
    Od: "Marzena" <g...@o...pl>

    pracodawcy Umowę o pracy ze skutkiem natychmiastowym, oprócz oczywiście bhp,
    ppoż, czy mobbingu?
    i czy w ogóle jest taka możliwość

  • 2. Data: 2006-10-04 11:04:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marzena napisał(a):

    > pracodawcy Umowę o pracy ze skutkiem natychmiastowym, oprócz oczywiście bhp,
    > ppoż, czy mobbingu?
    > i czy w ogóle jest taka możliwość

    W każdym przypadku. Potem jednak być może będzie musiał przed Sądem
    udowodnić, że racja była po jego stronie.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-10-04 12:31:21
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > W każdym przypadku. Potem jednak być może będzie musiał przed Sądem
    > udowodnić, że racja była po jego stronie.

    Bedzie musial jezeli firma go pozwie.

  • 4. Data: 2006-10-04 14:21:07
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    Marzena napisał(a):
    > pracodawcy Umowę o pracy ze skutkiem natychmiastowym, oprócz oczywiście bhp,
    > ppoż, czy mobbingu?
    > i czy w ogóle jest taka możliwość

    Np. kiedy pracodawca "zapomnial" zaplacic mu przez ostatnie 2 miesiace.
    Imo. w kazdym przypadku, kiedy pracodawca lamie przepisy kodeksu pracy
    czy tez regulaminu pracy.