PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › W Polsce nie ma webdesignerow....?
    From: "gslabs" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Date: Sat, 25 Nov 2006 01:21:25 -0000

    Witam,

    Od ok. 6 tygodni szukam firmy, ktora wykonalaby dla mnie autorski sklep
    internetowy.
    W wyszukiwarce znajduje strony firm, ogladam portfolio, wysylam zapytania.
    I co?

    Na kilkanascie zapytan ofertowych dostaje 3 lub 4 oferty zakupu osCommerce
    za
    kilka tysiecy zlotych, a te z firm, ktore w swoim portfolio maja projekty
    indywidualne,
    na moje maile nie odpowiadaja w ogole...
    Dodam, ze ja tylko pytam o wycene projektu, ktory zalozeniami nie odbiega od
    istniejacych
    realizacji, nie narzucajac propozycji cenowych.

    Nasuwa mi sie mysl, ze projektanci www sa tak bardzo zawaleni robota, ze nie
    chce im
    sie nawiazywac kontaktow z nowymi klientami. Bo nie wierze, ze nie chca
    zlecenia w ogole.
    Jesli w istocie tak jest, to ubolewam nad tym, ze standard kontaktow z
    klientem w wielu polskich
    firmach oferujacych swoje uslugi projektowania www jest niewytlumaczalnie,
    zenujaco niski.

    Niezaleznie od polityki kadrowej (brak rak do pracy, bo wszyscy wyjechali za
    granice), mimo
    wszystko chcialbym dostawac odpowiedz, ze nie, ze za miesiac itd. Ale tu
    chyba chodzi
    o kulture komunikacji z klientem... A raczej jej brak.

    Moze sie myle i ktos mi wytlumaczy to zjawisko...?

    Pozdrawiam
    gslabs