PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
  • Data: 2006-11-25 07:53:21
    Temat: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Od: marek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gslabs napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Od ok. 6 tygodni szukam firmy, ktora wykonalaby dla mnie autorski sklep
    > internetowy.
    > W wyszukiwarce znajduje strony firm, ogladam portfolio, wysylam zapytania.
    > I co?
    >
    > Na kilkanascie zapytan ofertowych dostaje 3 lub 4 oferty zakupu osCommerce
    > za
    > kilka tysiecy zlotych, a te z firm, ktore w swoim portfolio maja projekty
    > indywidualne,
    > na moje maile nie odpowiadaja w ogole...

    Osobiscie wiem jak wyglada kilka takich firma. Sa to jedno-kilku osobowe
    firmy a ogladajac ich strony mozna dojsc do blednego przekonania, ze to
    jakies molochy.
    Przykladowo na stronie masz podane adresy do roznych dzialow: marketing,
    sprzedaz, dzial techniczny itp. a wszytkim zajmuje sie jeden czlowiek
    mieszkajacy z rodzicami w domu i projektujacym strony.