PracaGrupypl.praca.dyskusje › Volkswagen Poznań

  • 11. Data: 2002-12-09 15:57:04
    Temat: Re: Volkswagen Poznań
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Właśnie dostałem od VW odpowiedź, że po dokładnej analizie CV... gdy będzie
    > wakat lub powstawać będzie nowe stanowisko.... skontaktują się ze mną......
    > tak się zastanawiam czy teraz tak grzeczne się odmawia?
    > Andrzej

    Po angielsku to się nazywa: Don't call us, we call you. Znaczy mniej więcej
    tyle, że zatrudniliśmy już kogoś innego.

  • 12. Data: 2002-12-09 17:57:05
    Od: "Andrzej " <s...@N...gazeta.pl>

    dami <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > oj. oj. wykorzystaj to. na tej kartce ktos zapewne podal swoje nazwisko.
    podpisał się nawet odręcznie niejaki pan Dział Personalny:-)

    > dojdz telefonicznie do tej osoby i profesjonalnie zagadaj, jakie wymagania
    > musisz spelniac,
    w tym piśmie napisali mi już, że spełniam wymagania i mogę być potencjalnym
    kandydatem na pracownika

    >zeby cie wzieli chociaz na romowe. taki telefon moze dac
    > bardzo wiele. mi dal, bo zostalem zaproszony do daslszego etapu. a tak to
    > firma juz sie nie odezwie, bo jak bedzie kogos szukala, to da kolejne
    > ogloszenie, a nie bedzie grzebala w skansenie aplikacyjnym.
    tak to prawda tylko, że to było bardzo szerokie ogłoszenie nabór na
    specjalistów różnych dziedzin (od ekonomistów poprzez mechaników aż do
    chemików...)więc może pogrzebie w "skansenie" aplikacji?

    Andrzej

  • 13. Data: 2002-12-09 20:34:50
    Od: "Pawel Nowak" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mystery Me" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak
    > >

    > W ostatnich rekrutacjach (na stanowisko handlowca oraz na stanowisko
    > kierownika działu wdrożen) firma posilkowala sie pomoca doradztwa
    kadrowego.

    Na czym ono polegalo? Testy?
    --
    Pozdro