PracaGrupypl.praca.dyskusje › Vebsco - czy warto dla młodej dziewczyny ?

  • 1. Data: 2003-07-11 05:35:31
    Temat: Vebsco - czy warto dla młodej dziewczyny ?
    Od: "Agnieszka Muczyńska" <m...@N...gazeta.pl>

    Dostałam od mojej koleżanki propozycje współpracy dla Vebsco.
    Chciałam prosić o wrażenia osób z Warszawy, które pracują w tym biznesie co
    najmniej 10 mięsięcy - jakie macie efekty?
    Jakie są plusy i minusy?

    Dziękuję za odpowiedź i proszę o odpowiedź tylko od osób, które zajmowały się
    tym aktywnie przez conajmniej 10 miesięcy (bez względu na rezultaty).

    --
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-07-11 10:03:50
    Temat: Re: Vebsco - czy warto dla młodej dziewczyny ?
    Od: "Pracodawca X" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Agnieszka Muczyńska" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:belib3$r5b$1@inews.gazeta.pl...
    > Dostałam od mojej koleżanki propozycje współpracy
    > dla Vebsco.

    Vebsco czy Vebso ?
    Bo nie znam Vebsco, ale wim co to jest Vebso...

  • 3. Data: 2003-07-11 11:01:45
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    się
    > tym aktywnie przez conajmniej 10 miesięcy (bez względu na rezultaty).

    Vebsco to to samo co Amway. Amway zmienił sposób zamawiania swojego towaru
    przez klientów. Reszta zasad się nie zmieniła.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki