PracaGrupypl.praca.dyskusje › Valeo - jak się tam pracuje

  • 1. Data: 2004-05-10 18:26:05
    Temat: Valeo - jak się tam pracuje
    Od: "gervee" <g...@o...pl>

    Witam!
    Szukam kontaktu z kimś kto pracuje w Valeo w małopolsce i mógłby opowiedziec
    mi trochę na temat firmy do strony kuchni :).

    --
    Rafał

    Usuń "_nospam" z adresu

  • 2. Data: 2004-05-10 19:43:10
    Temat: Re: Valeo - jak się tam pracuje
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "gervee" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    opowiedziec
    > mi trochę na temat firmy do strony kuchni :).

    Ja nie pracuje... ale w moim pobliżu buduje się ta fabryka...
    Czy może zakwalifikowałeś się do rekrutacji?
    Mam znajomego, który właśnie był na półrocznym szkoleniu w Hiszpanii.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-05-10 23:52:01
    Od: "gervee" <g...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c7oml7$7r1$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie pracuje... ale w moim pobliżu buduje się ta fabryka...
    > Czy może zakwalifikowałeś się do rekrutacji?
    > Mam znajomego, który właśnie był na półrocznym szkoleniu w Hiszpanii.

    Nie, ale zastanawiam się na złożeniem aplikacji a przed jej złożeniem
    wolałbym wiedzieć co nieco na temat firmy.
    To pobliże to jakieś konkretne miejsce???

    Rafał

  • 4. Data: 2004-05-11 07:44:26
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > wolałbym wiedzieć co nieco na temat firmy.
    > To pobliże to jakieś konkretne miejsce???

    Aplikacje zawsze możesz złożyć - ja złożyłem kilka miesięcy temu - ale
    żadnego odzewu nie było.
    Z kolei ten kolega miał "poparcie" no i udało mu się :)
    Aha - miałem na myśli fabrykę budującą się w Chrzanowie. Bo istnieje również
    działająca w Skawinie.

    pozdr
    Krzysiek