PracaGrupypl.praca.dyskusjeVALEO › Re: VALEO
  • Data: 2003-08-19 11:12:58
    Temat: Re: VALEO
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie :-)

    Tak jak napisałem - nie chciałem głębiej wchodzić w temat, oferta dotyczy
    stanowisk dla konstruktora, technologa a nie producenta wycieraczek.
    Wiem co produkują, w co grają i jaka to branża.
    Dziwne że nikt nie ma z nimi żadnych doświadczeń, tylko jakieś pogłoski że
    kolega kolegi, którego kolegą jest ten kolega gdzieś tam kiedyś słyszał że
    otrzyma informacje po angielsku i się rozpłaszczy...

    Z Waszych postów wynika dla mnie zatem taka myśl, że być może firma nie
    otrzymała mojego podania i będę się musiał wsiąść w tramwaj i się tam
    przejechać.

    Pozdrawiam, Tomek

    Rok ma 12 miesięcy, miesiąc średnio 30 dni, każdy dzień składa się z 24
    godzin. Jedna godzina liczy 60 minut...