PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwazajcie na firme PTR Sp z o.o ul.Dolna 15 00-773 Warszawa

  • 1. Data: 2004-07-30 12:08:50
    Temat: Uwazajcie na firme PTR Sp z o.o ul.Dolna 15 00-773 Warszawa
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Mialem nieprzyjemnosc pracowac w jednym ze sklepow tej firmy w Rzeszowie.
    Firma zatrudnia swoich pracownikow na dwoch umowach , jedna z najnizsza
    stawka o prace , a druga o wspolprace z pozostala kwota . Uplynelo od mojego
    odejscia 1,5 miesiaca a do dzis nie mam umow o prace i wspolprace ,a z tego
    co wiem to koledzy pracujacy do dzis rowniez jej nie maja . Wiecej
    inforamcji na priv lub GG 70232 .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-30 12:36:00
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "stanseba" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    tego
    > co wiem to koledzy pracujacy do dzis rowniez jej nie maja . Wiecej

    A podali jakis powod dla ktorego nie chca Ci dac umowy?
    Ogolnbie to ja bym poszukal wiecej takich osob jak Ty i poszedl do PIP'u.
    Jak wpadna na kontrole i znajda ludzi pracujacych bez umowy to sie moze
    cieplo zrobic :-)

    --
    lukas3339

  • 3. Data: 2004-07-30 12:52:01
    Od: maz <m...@N...poczta.pl>

    lukas3339 wrote:

> [...]
    > Ogolnbie to ja bym poszukal wiecej takich osob jak Ty i poszedl do PIP'u.
    > Jak wpadna na kontrole i znajda ludzi pracujacych bez umowy to sie moze

    w Polsce kontrole PIP?
    chyba dopiero jak nagłośni to w mediach...
    sam w poprzedniej firmie miałem przypadek dwukrotnego zgłaszania w PIP
    naruszeń wobec pracowników i zero odzewu.

  • 4. Data: 2004-07-30 13:35:39
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "maz" <m...@N...poczta.pl> wrote in message
    > w Polsce kontrole PIP?
    > chyba dopiero jak nagłośni to w mediach...
    > sam w poprzedniej firmie miałem przypadek dwukrotnego zgłaszania w PIP
    > naruszeń wobec pracowników i zero odzewu.

    Moze aklurat byli "zaprzyjaznieni" z ta firma? :->

    --
    lukas3339

  • 5. Data: 2004-07-30 13:59:59
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    szukam bylych pracownikow tej firmy , bo z tego co slyszalem nikt kto tam
    pracowal nie jest za bardzo zadowolony

  • 6. Data: 2004-07-30 22:50:56
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > szukam bylych pracownikow tej firmy , bo z tego co slyszalem nikt kto tam
    > pracowal nie jest za bardzo zadowolony

    klienci chyba też nie.

    jak pamietam to od zawsze była"cwaniacka firma"

    5 lat temu znajomego chcieli na 300zł oszukac na podzepołach komputera i na
    nastepne 300 na prostym sumowaniu... (filia przy zamienieckiej w warszawie).

    i "5 lat gwarancji" ... pod warunkiem odbywnia co pólrocznych mocno patnych
    przeglądów...

    ale nie zazdrosze pracownikom zmuszanym do takich numerów i to nawet bez
    umowy o pracę :(