PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny-jak zaczac???

  • 1. Data: 2004-07-30 10:03:50
    Temat: list motywacyjny-jak zaczac???
    Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm>

    witam!

    Jaki wstep napisac w liscie motywacyjnym gdy firma nie szuka nikogo do pracy
    dziekuje za odpowiedzi
    Aleksa

  • 2. Data: 2004-07-30 10:41:38
    Temat: Re: list motywacyjny-jak zaczac???
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Jaki wstep napisac w liscie motywacyjnym gdy firma nie szuka nikogo do pracy
    > dziekuje za odpowiedzi

    "analizujac Panstwa starania o pozyskanie rynku ... "
    "obswerwujac dynamiczny rozwoj panstwa firmy doszłam do wniosku"
    "z uwagi na Panstwa działania , związane z projektem XY ... "

    i tak dalej, wiecej mozna, jak sie wie na jakie stanowisko, do kogo i po co :)

    Wojtek