PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga!!! Jak zarobić dodatkowe pieniądze /Kraków i okolice

  • 1. Data: 2003-04-17 14:02:26
    Temat: Uwaga!!! Jak zarobić dodatkowe pieniądze /Kraków i okolice
    Od: "Darek" <o...@k...com>

    Uwaga!!! Jak zarobić dodatkowe pieniądze /Kraków i okolice

    Myślałaś/łeś nad tym, na co mogłabyś/mógłbyś sobie pozwolić mając dodatkową
    gotówkę? Ciekawe czy jesteś w stanie wyobrazić sobie siebie jak spełniasz,
    którąś ze swoich zachcianek, a po wyrazie swojej twarzy widzisz, że jesteś z
    siebie bardzo zadowolona/y i jesteś pewna/y, że stać Cię na to...

    Dodatkowe pieniądze są w zasięgu Twojej ręki. Zastanawiasz się jak je
    zdobyć? Otóż wiodąca na rynku polskim firma kosmetyczna Avon Cosmetics
    Polska nawiąże współpracę z osobami które cenią niezależność finansową,
    możliwość gospodarowania własnym czasem, oraz ciągły rozwój osobisty. Jeśli
    jesteś osobą, której zależy między innymi na tych rzeczach i zastanawiasz
    się ile możesz zyskać i jakie jeszcze płyną korzyści związane z nowymi
    zasadami współpracy to zadzwoń lub napisz już teraz:

    Dariusz Siatka 695-413-222

    o...@k...com

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-17 15:18:46
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Darek" <o...@k...com> wrote in message
    > Uwaga!!! Jak zarobić dodatkowe pieniądze /Kraków i okolice

    Kurde, ale tam potrafią robić ludziom wodę z mózgu.

  • 3. Data: 2003-04-17 19:30:01
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Darek, ukrywający się pod adresem:
    <o...@k...com> napisał:
> [...]
    (ble, ble, ble)

    A tak ogólnie, to chyba NTG? Prawda?

    --
    Pozdrawiam
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 4. Data: 2003-04-18 23:36:50
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Thu, 17 Apr 2003 16:02:26 +0200, "Darek" <o...@k...com> wrote:

    > oraz ciągły rozwój osobisty.

    A ja bym chetnie posluchal na czy tez ten rozwoj polega w rozumieniu pana
    Dariusza i firmy Avon ;-)))

    Kyniu
    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 5. Data: 2003-04-20 21:13:08
    Od: "Darek" <o...@k...com>

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > A ja bym chetnie posluchal na czy tez ten rozwoj polega w rozumieniu pana
    > Dariusza i firmy Avon ;-)))
    >
    > Kyniu

    Zapraszam w takim razie na spotkanie, oczywiście jeśli jest Pan na tyle
    otwarty by podejmować nowe wyzwania i możliwości zarobkowe ;-)

    Pozdrawiam, Darek

  • 6. Data: 2003-04-20 23:30:38
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sun, 20 Apr 2003 23:13:08 +0200, "Darek" <o...@k...com> wrote:

    >Zapraszam w takim razie na spotkanie, oczywiście jeśli jest Pan na tyle
    >otwarty by podejmować nowe wyzwania i możliwości zarobkowe ;-)

    Szkoda mi mojego cennego czasu na sluchanie bzdur i pseudosekciarskie metody
    socjotechniczne.

    Kyniu

    P.S. Zachowania na takich pokazach przystoi moze i malpom, ale w ich wykonaniu
    jest to smieszne. Gdy robi to czlowiek staje sie to zalosne.
    --