PracaGrupypl.praca.dyskusje › IDEA - punk handlowy - czy to się opłaca ???

  • 1. Data: 2003-04-17 13:38:05
    Temat: IDEA - punk handlowy - czy to się opłaca ???
    Od: "[ kapitan NECIK ]" <f...@p...fm>

    Witam wszystkich grupowiczów ;-)
    Mam do Was pytanko:
    - ile zarobia sie na prowadzeniu punktu handlowego w miescie? Chyba troche
    na tym jest, bo jezeli opłaca sie im płacic za sam lokal w centrum mieasta
    ok. 2000 zł. co miesiac ;-) Pewnie ma sie jakąs prowizje, ale od czego? A
    jak sytuacja wyglada u innych operatorów?
    Z góry wielkie dzieki za wszelką pomoc ;-)

    --
    ...::: NECIK :::...
    [ GG: 4014480 ]

  • 2. Data: 2003-04-17 14:11:52
    Temat: Re: IDEA - punk handlowy - czy to się opłaca ???
    Od: "Mariusz" <m...@g...pl>

    [ kapitan NECIK ] wrote:
> [...]
    > prowizje, ale od czego? A jak sytuacja wyglada u innych operatorów?
    > Z góry wielkie dzieki za wszelką pomoc ;-)

    Podobno operatorzy mają duże wymagania co do zgody na prowadzenia takiego
    punktu i czesto jest tak że trzeba albo mieć znajomości o albo dać łapówkę
    żeby podpisać umowę dealerską. Poza tym teraz organizują własne sieci
    detaliczne (np.Germanos)
    Do tego jest bałagan w systemie współpracy z centralą, gorsze zaopatrzenie
    niż w salonach firmowych itp. Wiem bo pracowałem w centrali.
    (skargi klientów a dealer rozkłada ręce bo jest uzależniony od góry)
    Prowizje są ustalone od sprzedaży. Za aktywację srednio 100PLN. Za
    przedłużenie umowy nic. Znajomy prowdzi Ideę to wiem że tez szuka dziury w
    całym bo się przemieszcza z miejsca na miejsce, ale chyba jakoś przędzie.
    Ale najlepiej sam popytaj u operatora bezpośrednio bo mogło się cos zmienić
    w międzyczasie.

    To tyle
    Pozdrawiam
    Mariusz