PracaGrupypl.praca.dyskusje › do kiedy pracuje?

  • 1. Data: 2006-01-19 07:31:36
    Temat: do kiedy pracuje?
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    witam
    jesli zlozylam wypowiedzenie z pracy z dniem 16 stycznia ( 2
    tyg.wypowiedzenie ) to ktory dzien jest moim ostatnim dniem w pracy?

  • 2. Data: 2006-01-19 07:39:57
    Temat: Re: do kiedy pracuje?
    Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > jesli zlozylam wypowiedzenie z pracy z dniem 16 stycznia ( 2
    > tyg.wypowiedzenie ) to ktory dzien jest moim ostatnim dniem w pracy?

    Termin wypowiedzenia liczy się od soboty, więc ostatni dzień pracy dla
    Ciebie to 3.02.2006 r

    Pozdrawiam
    Akna

  • 3. Data: 2006-01-19 07:40:45
    Od: Piotr <s...@r...com>

    irena napisał(a):
    > witam
    > jesli zlozylam wypowiedzenie z pracy z dniem 16 stycznia ( 2
    > tyg.wypowiedzenie ) to ktory dzien jest moim ostatnim dniem w pracy?

    Wypowiedzenie złożyłaś wcześniej czy samego 16? Jeśli to drugie to 3
    luty (bieg wypowiedzenia zacznie się dopiero od następnego tygodnia),
    jeśli wcześniej to 27 stycznia.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2006-01-19 08:01:01
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Wypowiedzenie złożyłaś wcześniej czy samego 16? Jeśli to drugie to 3
    > luty (bieg wypowiedzenia zacznie się dopiero od następnego tygodnia),
> [...]

    bardzo dziekuje za cenne dla mnie wskazowki

  • 5. Data: 2006-01-19 14:51:19
    Od: flatron <g...@N...fm>

    hm to i ja mam pytanie
    jak złoże wypowiedzenie 27 to sdo 10 lutego pracuje
    tak??
    czy jakoś to inaczej jest

  • 6. Data: 2006-01-19 19:11:11
    Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl>

    Użytkownik "flatron" <g...@N...fm> napisał w wiadomości
    > hm to i ja mam pytanie
    > jak złoże wypowiedzenie 27 to sdo 10 lutego pracuje
    > tak??
    > czy jakoś to inaczej jest

    Wszystko zależy od rodzaju umowy i stażu pracy.