PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie do HR-owcow

  • 1. Data: 2004-01-10 18:03:31
    Temat: pytanie do HR-owcow
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    Szanowni HR-owcy mam takie jedno pytanie i pisze w przeswiadczeniu ze
    nie jest zbyt trywialne:
    czy jest sens przedstawiac swoje resume pracodawcy wraz z listem
    motywacyjnym, ktory nie jest aplikacja na konkretne stanowisko lecz
    zawiera jedynie preferencje potencjalnego pracownika. Pytanie bierze sie
    z tego, ze przy popycie na prace i podazy jaka panuje, zastanawiam sie
    czy takie uogolnione resume nie laduje natychmiast w koszu, a HR-owcy
    przegladaja tylko te dokumenty ktore dotycza konkretnych stanowisk
    (zawieraja nr ref. , sa odpowiedzia na anonse prasowe, internetowe itd.).
    Nie pytam sie z lenistwa, lecz dlatego ze szukam pracy w sektorze w
    ktorym raczej zwalniaja niz zatrudniaja i niewiele ogloszen sie pojawia
    tu i owdzie...
    Bede wdzieczna za kompetentne wypowiedzi.
    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2004-01-11 11:56:03
    Temat: Re: pytanie do HR-owcow
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    > czy jest sens przedstawiac swoje resume pracodawcy wraz z listem
    > motywacyjnym, ktory nie jest aplikacja na konkretne stanowisko lecz
    > zawiera jedynie preferencje potencjalnego pracownika.

    Tak wlasnie zawsze powinno wygladac przesylanie aplikacji, wiec smialo

> [...]
    > czy takie uogolnione resume nie laduje natychmiast w koszu, a HR-owcy
    > przegladaja tylko te dokumenty ktore dotycza konkretnych stanowisk

    W róznych firmach rózni ludzie, rózne kultury. Nic nie szkodzi na drodze,
    zeby sprobowac...

    Powodzenia

  • 3. Data: 2004-01-11 15:16:34
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    Dzieki bardzo,
    jutro ruszam do ataku, niech drza krakowskie banki....
    Pozdrawiam
    Ewa